Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille
Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!
Kommentit (1123)
Jokainen vain kovaäänisesti huutamaan, mille kohderyhmälle haluatte tamponin. Jos ei löydy tamponia esim. ruskehiuksisille heteronaisille niin typerä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Aioin kysyä mihin ne laitetaan. Miksi pitää olla erilliset ja korostetut tuotteet, eikö normaali ihan riitä. Loukkaako se henkilöitä.
Se tungetaan tietysti peenikseen, koska kyseessä on miehille suunnattu tuote.
Järjetön kamppanja. Paketit on olleet tähän asti sukupuolineutraaleja. Jos joku kokee ahdistavaksi ostaa menkkapaketin ilman että siinä tuetaan ja varmistellaan ostajan identiteettiä, niin se on ihmisen oma ongelma. Identiteetin kuuluisi olla oma asia ja vahva ja ehjä sillä tavalla että me kaikki itse kannattelemme omat identiteettimme, se että tarvitsee koko muun maailman kertomaan sitä meille. Minä olen nainen ja tiedän olevani nainen eikä kenenkään tarvitse siitä kiinnostua tai sitä minulle jatkuvasti varmistaa, en tarvitse yhtäkään tuotetta jossa korostetaan naiseutta enkä yhtään mitään muutakaan. Miksei transihmiset toimi samalla tavalla? Mun puolesta kaikki on mitä on ja pukeutuu ja puuhaa mitä ikinä haluavat mutta terve aikuinen ihminen ei tarvitse koko ympäröivää maailmaa kannattelemaan omaa sukupuoli-identiteettiä, se kuuluisi tehdä ihan itse. Ja tämä mielenterveyden alue tuntuu näiltä ihmisiltä monesti puuttuvan..
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siitä varmaan miehinen olo tulee kun on erinäköinen tamponipaketti :D
Ahdistuvat kun tajuavat että eihän oikeat miehet näitä tarvitse...
Sehän heitä varmaan ahdistaakin, kun tajuavat kyllä itsekin etteivät ole eikä heistä koskaan oikeasti tule miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön kamppanja. Paketit on olleet tähän asti sukupuolineutraaleja. Jos joku kokee ahdistavaksi ostaa menkkapaketin ilman että siinä tuetaan ja varmistellaan ostajan identiteettiä, niin se on ihmisen oma ongelma. Identiteetin kuuluisi olla oma asia ja vahva ja ehjä sillä tavalla että me kaikki itse kannattelemme omat identiteettimme, se että tarvitsee koko muun maailman kertomaan sitä meille. Minä olen nainen ja tiedän olevani nainen eikä kenenkään tarvitse siitä kiinnostua tai sitä minulle jatkuvasti varmistaa, en tarvitse yhtäkään tuotetta jossa korostetaan naiseutta enkä yhtään mitään muutakaan. Miksei transihmiset toimi samalla tavalla? Mun puolesta kaikki on mitä on ja pukeutuu ja puuhaa mitä ikinä haluavat mutta terve aikuinen ihminen ei tarvitse koko ympäröivää maailmaa kannattelemaan omaa sukupuoli-identiteettiä, se kuuluisi tehdä ihan itse. Ja tämä mielenterveyden alue tuntuu näiltä ihmisiltä monesti puuttuvan..
Oho siis se että tarvitsee koko muun maailman kertomaan sitä itselleen ei ole oikein tervettä
Siis anteeksi mitä? Tietääkö Vuokkoset mitä kuukautiset on? Mä olen AINA käyttänyt Vuokkosten tamponeita koska ovat suomalaisen yrityksen Suomessa valmistamia tamponeita ilman muovia. Mä en halua enää kannattaa kyseistä yritystä. Asia loukkaa mua syvästi naisena.
Hyi helvetti! En enää ikinä osta vuokkosten siteitä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille ei ole yhtä tyylikkäitä pakkauksia? Myös esim. miesten kaulaliinat ovat tyylikäämmin hillityn värisiä kuin naisten.
Niinpä. Minustakin tuo on paljon tyylikkäämpi kuin naisille tarkoitetut.
Tämä koko homma on sama kuin koko maailman pitäisi leikkiä mukana, kun joku lapsi leikkii mielikuvitusleikkejään. Paitsi, että tässä tapauksessa lapset ovat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille ei ole yhtä tyylikkäitä pakkauksia? Myös esim. miesten kaulaliinat ovat tyylikäämmin hillityn värisiä kuin naisten.
Nämäkin tamponit on tarkoitettu naisille, koska vain naiset voivat menstruoida.
Onneksi tulee miesten tamponit, mutta saisko vielä miesten yösuojan?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vähän niin kuin ruokapaketeista alettaisiin tehdä jotain versioita missä on häivytetty kokonaan se fakta että tuote olisi ruokaa tms koska meillä on vähemmistö anoreksiaa sairastavia ihmisiä joita ahdistaa syöminen ja ruoka.
Kaikkien identiteetit olkoon mitä on, mutta jos ei pysty ostamaan neutraalia tampoonipakettia ahdistumatta vaan tarvitsee paketin joka on miehille suunnattu niin sitten on mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
en nimittäin tuota tamponia viitsisi tunkea tuonne lerssiin
Ei mua haittaa pätkääkään, jos mies tahtoo olla nainen tai toispäin - tai vaikka siltä väliltä. Se kuitenkin haittaa, että leikkausta kutsutaan asiaattörkeästi vääristelevällä nimellä. Yhtä kaukana korjaamisesta kuin piimä lentobensiinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käsipyyhe hjördiksen ympärille ja kelmua pari kiekkaa päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin tamponit on tarkoitettu naisille, koska vain naiset voivat menstruoida.
Kyllä, mutta nämä noudattavat miehille suunnattujen tuotteiden tyyliä ja kulmikkuutta, vaikkei ole mitään syytä tehdä naisille vähemmän tyylikkäitä pakkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käsipyyhe hjördiksen ympärille ja kelmua pari kiekkaa päälle?
se pitää olla jonkun firman tuottama!