Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille
Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!
Kommentit (1123)
Ostin juuri kylppäriin näitä paketin ja asetin näkyvälle paikalle. Laitoin kanssa tapailumiehelle viestin, että nyt voi turvallisin mielin jäädä yökylään, kun hänelle on omat tamponit tänne hommattu, jos tarve yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä äärikonservatiivisen Vauva-palstan naisten kommentit. Miksi elätte menneisyydessä?
Kävin katsomassa reaktioita Vuokkosten Instasta ja siellä 99% oli tämän kannalla, ja piti tuotetta isona askeleena transasioiden kannalta. On selvää, että transmiehet kärsivät kuukautisten vaikutuksista ja kivuista eniten. Miksi heille ei siis pitäisi olla omaa tuotetta?
Siksi kun se on sama tuote. Tuohan on toksista maskuliinisuutta laittaa tismalleen sama tuote tuollaiseen pakettiin. Miksei pinkki käy? Ihanko oikeasti joku transmies kulkee ylpeänä paketin kanssa Tokmannin kassalle kun kerran voi ostaa MIEStamponeja. Oikeasti?
Voin kuvitella sen woke transmiehen ilmeen kun lätkäsee miestamponipaketin hihnalle... "oujee, mä oon äijä..." 😂😂😂
Jos nainen näyttää todellakin mieheltä, niin vähemmän se naistampooni kiinnittää huomiota, koska "hän varmaan osaa sen vaimolleen". Nyt kun siinä on miespuikko niin kenellekkään ei jää epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ketä äänestätte tulevaisuudessa kaikissa vaaleissa, tämän hulluuden puolesta vai sitä vastaan?!
Perussuomalaisia ja Kristittyjä lukuun ottamatta kaikki ovat tämän puolesta.
Toivottavasti vaimoni ymmärtää että minullakin on jatkossa sitten kerran kuukaudessa menkat ja vttuilen ja nalkutan sille ilman että se saa ottaa siitä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Vuokkosia kehtaa enää edes ostaa :)
No ei. Jotenkin on nyt profiloitunut wokeräteiksi.
Mun trans-uros koiralla on menkat, tekasisko Vuokkoset sille oman tamponin.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä äärikonservatiivisen Vauva-palstan naisten kommentit. Miksi elätte menneisyydessä?
Kävin katsomassa reaktioita Vuokkosten Instasta ja siellä 99% oli tämän kannalla, ja piti tuotetta isona askeleena transasioiden kannalta. On selvää, että transmiehet kärsivät kuukautisten vaikutuksista ja kivuista eniten. Miksi heille ei siis pitäisi olla omaa tuotetta?
Millä perusteella transmiehet kärsivät enemmän kivuista? Sehän on ihan yksilöllistä naisilla kuinka paljon kenelläkin on kipuja. Miten oma tuote helpottaa kipua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ketä äänestätte tulevaisuudessa kaikissa vaaleissa, tämän hulluuden puolesta vai sitä vastaan?!
Sori vaan mutta sinä friikki olet nyt väärässä. Tavallisten ihmisten kärsivällisyys teidän huomionhakuisen teatterinne kanssa alkaa olla nyt lopussa ja sillä ei ole mitään tekemistä uskonnon tai puoluekannan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, entäs sitten kun näillä trans miehillä, jotka käyttää vuokkoset MIES-tamponeeita, ne kuukautiset äkisti loppuu tai kuukautusvuotoon tulee muuta häikkää, niin onko ajateltu, että se on hirveän ahdistavaa ja nujertavaa mennä gynekologin tarkistuksiin. Gyne tulee kreikan sanasta nainen ja tarkoittaa sekä naista että naisen kehon "naisosia" esim. munasarjoja ym.
Pitäis olla oma nimityksensä näille lääkäreille jotka tutkii mieskohtuja ja miesmunasarjoja...
Siksi pitäisikin puhua römpsärassaamoista, vaginavarikoista ja pilluputiikeista, etteivät transmiehet pahoita mieltä ja transnaiset mene sinne turhaan pyörimään tyttödikkeineen ja ladypalleineen. Keitä edes naistenklinikalla hoidetaan tai mitä naisen seksuaaliterveys tarkoittaa, jos naisella voi olla penis ja kivekset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en äänestä kumpaakaan ja silti en pidä tätä hyvänä juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä mielisairaita ei onneksi ihan niin paljoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä kukaan ostaisi muutenkaan? Minä en miehenä tietenkään tiedä niiden laadusta mitään mutta kaikki naiset joiden kanssa olen aiheesta jutellut ovat sanoneet että kotimainen vuokkoset on ollut aina surkeimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella transmiehet kärsivät enemmän kivuista? Sehän on ihan yksilöllistä naisilla kuinka paljon kenelläkin on kipuja. Miten oma tuote helpottaa kipua?
Tässä on se että se kovin kipu on siellä korvien välissä ja sitä tällä varmaan koetetaan lievittää. Huono yritys, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heille pitäisi olla oma tuote?
Aikanaan mustaihoiset eivät saaneet juoda samasta juomahanasta kuin valkoiset. Mustat yritettiin hävittää näkyvistä ja heidän olemassaolonsa kiistää. Tässä on kyse samasta asiasta. Niin kauan kuin transihmisille ei anneta samoja oikeuksia ja heille ei anneta samaa näkyvyyttä niin heidän olemassaolonsa on uhattuna. Tämä on askel kohti transmiesten hyväksymistä miehinä ja transnaisten naisina. Mitä he tietenkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun se on sama tuote. Tuohan on toksista maskuliinisuutta laittaa tismalleen sama tuote tuollaiseen pakettiin. Miksei pinkki käy? Ihanko oikeasti joku transmies kulkee ylpeänä paketin kanssa Tokmannin kassalle kun kerran voi ostaa MIEStamponeja. Oikeasti?
Voin kuvitella sen woke transmiehen ilmeen kun lätkäsee miestamponipaketin hihnalle... "oujee, mä oon äijä..." 😂😂😂
Voipi siinä olla kassaneitilläkin naurussa pitelemistä ja niillä muilla asiakkailla...🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin tapaa naurettavaltahan tämä tuotteen sukupuolittaminen tuntuu. Miksei voi vain ostaa sitä tuotetta, mikä on saatavilla ja toimii? Yhtä lailla olen aina pitänyt vähän outona sitä, että ihan samoja sheivausteriä myydään naisille pinkkeinä ja kimaltavina, kuin miehille äijämäisen näköisinä.
No tamponit on sukupuolitettu tuote siksi, että vain toisella sukupuolella, eli naisilla, on kuukautiset.
Kyllä myös transmiehillä on kuukautiset, aika monella. Onhan se hölmöä kohdistaa koko markkinointi naisille ja unohtaa yksi kohdeyleisö.
Paitsi että nyt markkinointi nimenomaan on kohdennettu pelkästään miehille. On sukupuolineutraalit normisiteet ja miesten siteet. Ei ole mitään naisille erityises
Juuri näin, itse muutin vaarin luo hoitoavuksi, kun vaari kotiutettiin sairaalasta ja hällä oli ollut katetri aika pitkään ja joutui opetteleen pissaamisen uudestaan ja virtsarakkokin oli kutistunut ym. Hän sai miehille muotoiltuja inkotinenssisuojia ison paketin, joista meikäläinenkin otti muutaman kun siteet loppui kerran kesken.
En yhtään tuntenut oloani mieheksi. En edes ajatellut asiaa. Ja joo, ostin papalle heti uusia inkotinenssisuojia tilalle, mutta jotka käytin lopulta itse kk. suojina, kun papan virtsarakko ym. kuntoutuikin nopeasti.
Itse en välttämättä tarvitse edes meikkiä tai naisellisia vaatteita ollakseni nainen. Olen yhtä paljon nainen talikoidessani p*skaa papan navetassa verkkareissa ja kumisaappaissa tukka putkella kuin bailatessani korkkareissa meikattuna jossain yökerhossa.
Ei minulle tarvitse kenenkään tulla kertomaan, että vitsit! olet niin nainen! Pitäisin kyseistä käytöstä vähintään omituisena.Ajattelisin silloin, että kertojalla on jotain "outoa" päänsisältönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä mielisairaita ei onneksi ihan niin paljoa ole.
Eduskunnassa asioista päättävät puolueet ja noita kahta lukuun ottamatta kaikki muut puolueet ovat sitoutuneet ajamaan transihmisten asioita täydellä painolla.
Vierailija kirjoitti:
Miestamponien kuuluisi sisältää viinaa.
Miestamponi nyt Koskenkorva- ja Karjala olut- twistillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran menkat on ihan normaalia miehillä, miksi se aiheuttaa dysforiaa?
Niinpä.
Ja etenkin kiintoisa kysymys on että miksi ne ihan normaalit neutraalit siniset paketit jossa on vaan siteen kuva ja pisaramäärä eikä mitään mainintaa naisista aiheuttaa sitä dysforiaa? Miksei nämä paketit aiheuta naisille dysforiaa? Miksi naiset eivät ole tähän asti tarvinneet mitään naispaketteja joiden ulkomuodossa ovat tulleet nähdyksi?
Ja kaikista jännintä on että kun jos menkat aiheuttaa sitä dysforiaa niin miten paketti jossa lukee nyt sitten kissan kokoisin kirjaimin MENSTRUATION helpottaa oloa, mutta paketit joissa ei koskaan ollut sanoja nainen, menkat tai mitään kuukautisiin ja kehon toimintoihin viittaaavaa olivat ongelma ja aiheuttivat dysforiaa?
Oma nykyinen vuokkoset paketti on valkoinen ja siinä lukee vain soft, CO2 neutral, breathtable. Joutsen merkki, lippumerkki. Erittäin pehmeä ja miellyttävä pikkuhousunsuoja jokapäiväiseen puhtauteen, dermatologisesti testattu jne pikkuprinttiteksti.
MIKSI minä naisena en koe dysforiaa tätä tuotetta ostaessani koska en ole tätä ostaessa näkyvä ja MIKSI joku mieheksi itsensä tunteva näin näitä ostaessa kokee. Ja miksi kuukautisista dysforiaa kokeva on nyt pelastettu kun he saivat omat menstruation tuotteet, jonka paketti oikein korostaa ahdasta konservatiivista miesdesignia yhdistettynä menkkojen korostamiseen paketissa? Mitä hittoa täällä tapahtuu.
Jos joku transräyhääjä voisi vastata/keskustellanäistä kysymyksistä niin olisi tosi kiva, toistaiseksi näihin ei ole kukaan pystynyt mitään järkevää loogista vastausta halunnut antaa.