Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä kummit muistaa?

Vierailija
15.11.2023 |

Minkä ikäisiä kummilapsia muistatte synttäreinä/jouluna? Poika täyttää 15 ja mietin et vieläkö kummit kutsutaan synttäreille. Vai onko se yleensä niin että rippikouluun saakka muistetaan

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niin kauan itse elän. En näe mitään syytä lopettaa muistamasta kummilastani ainakin kerran vuodessa.

Vierailija
22/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konfirmaatioon saakka olen lahjonut jouluna ja synttäreinä. Sen jälkeen toki valmustujaiset, häät yms. Satunnaisesti saatan lähettää jotain, esim nyt ostin arpakalenterin aikuiselle kummipojalle nimipäiväksi ja pistin postissa menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia. Ja tuurilla jos täytät 40v.

Vierailija
24/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummipoika täyttää ensi viikolla 26, muistan edelleen synttärinä, jouluna ja muutenkin silloin tällöin vien häntä ja tyttöystäväänsä ulos syömään kun satutaan samaan maahan. Pojan opiskeluaikoina laitoin silloin tällöin rahaa sen tilille yllärinä. Meillä on tosi lämmin ja läheinen suhde.

Vierailija
25/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen kummilapsen muistaminen jätetään rippijuhliin? Eikö olisi tärkeää muistaa vielä sen jälkeenkin? 

Vierailija
26/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,minä saan edelleen kummitädiltä kortin syntymäpäivänä ja jouluna ja soitellaan muutaman kerran vuodessa pidempi puhelu. Konkreettiset muistamiset (lahjat) loppuivat jo aikoinaan ammattiin valmistumiseen.

N48

Vierailija
27/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kummilapseni oman lapsenkin ristiäisissä ja synttäreillä mutta en ole enää aktiivisesti yhteydessä jos ei erikseen kutsuta nyt kun ovat aikuisia jo, ristiin muutenkin kummeja vanhempien kesken eikä molemminpuolisuus ole kovinkaan hyvin toteutunut tässä vuosien varrella niin eiköhän se oma päävelvollisuus ole jo täytetty kun kummilapsikin yli 25v ja on muistettu perus ripit ja ylppärit jne

Vierailija
28/32 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummini muistanut kortilla aina joka juhlapäivänä. Olen 45v.

Vierailija
29/32 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kummini muistivat minua kuolemaansa asti, niin kauan aion omia kummilapsiani myös muistaa

Vierailija
30/32 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnitellut jokaisena syntymäpäivänä, seuraavana 55. Lahjan olen viimeksi ostanut kummallekin ylioppilaaksi pääsyn muistoksi.

Vierailija
31/32 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja kummini muistavat minua edelleen

Vierailija
32/32 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aivan hullu kysymys ja korostaa kummiuden älyttömyyttä! Läheistä ja rakasta ihmistä haluaa muistaa vaikka 100-vuotiaana! Ihan sama oliko jotain kummiviritystä taustalla tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan