Minun puhelimeni on Nokia vuodelta 2005. En suostu vaihtamaan älypuhelimeen.
Onko täällä muita joilla on käytössä vielä tavallinen puhelin?
Kommentit (63)
Tiedän yhden tällaisen tyypin ja hän sitten lainailee tarvittaessa puhelinta muilta. Se vasta rasittavaa onkin! Vähän sama kuin ihmiset, jotka eivät tarvitse autoa, mutta ovat vähän väliä pummaamassa kyytiä tai biletupakoitsijat, jotka "eivät polta", mutta ovat jatkuvasti muiden askeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kakkospuhelimena. Toimii edelleen viikon alkuperäisellä akulla. Näppärän pieni mukaan otettava yhteydenpitoväline esim juoksulenkille.
Eli et puhu sillä jos akku toimii viikon. Mulla on ykköspuhelimena ja älykkö on kakkosena. Kyllä tätä joutuu lataamaan aina pitkien puheluiden jälkeen.
Eri, mutta minulla on 2022 ostettu 200€ älypuhelin. Kahden viikon puhelujen ja satunnaisen Discordiin postailun jälkeen akkua on tyypillisesti jäljellä jotain 25 - 35%.
Tietotekniset härpäkkeet totuttavat ihmiset siihen että vaste tulee usein salamannopeasti. Se tekee joistakuista (monista?) äärimmäisen kärsimättömiä ADHD-reppanoita?? Kuinkahan moni polttaisi päreensä jos joutuisi kuuntelemaan jopa kymmenisen minuuttia kovalevyn winkunaa pelkän käyttiksen lataamiseksi? LOL!
Vieläkin taitaa mm. puhelimen nopeus olla melko korkealla prioriteettitasolla uuden laitteen hankkimista harkitessa?