En mene enää työpaikan kokouksiin, joissa kymmeniä ihmisiä
Kuulun riskiryhmään ja ei tarvitse olla kuin 1 oireeton(kin) sairas niin koko porukka saa tartunnan.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
No kai olet hakenut rokotteen?
Rokote ei estä tartuntaa.
En saa rokotetta, annetaan kuulemma vain yli 80 v hauraille vanhuksille. Näin omalta terveysasemalta vastattiin.
Riskiryhmä saa rokotteen iästä huolimatta
Rokote on ihan turha, noi 80v vanhukset on muutenkin toinen jalka haudassa ja kupsahtaa jo nestehukastakin.
Täällä Turussa saan riskiryhmäläisenä koronarokotuksen joulun jälkeen, mummot ja vaarit marraskuun puolella. Mikään ei ole niin itsekäs kuin vanhus, he ovat mielestään tärkeimpiä. Vaikka muilla olisi syöpä niin silti HE haluavat itse rokotteen ensin.
Ei tarvitse osallistua kohta ollenkaan, monoa tulee sulle seuraavissa yt-neuvotteluissa
Riskiryhmät ovat muuttuneet, vanhat krireerit eivät enää päde.
Mutta järjetöntä vaatia lähityöhön henkilöitä, jotka ovat monisairaita, vaikka ei kuuluisikaan nykyisiin riskiryhmiin.
Sitten kärvistellään puolikuntoisena kuukausi tolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote ei estä tartuntaa.
Mitä pointtia koko jutussa jos se ei tee mitä on tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Täällä Turussa saan riskiryhmäläisenä koronarokotuksen joulun jälkeen, mummot ja vaarit marraskuun puolella. Mikään ei ole niin itsekäs kuin vanhus, he ovat mielestään tärkeimpiä. Vaikka muilla olisi syöpä niin silti HE haluavat itse rokotteen ensin.
Vanhkset eivät ole laatineet aikataulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhkset eivät ole laatineet aikataulua.
------
Ei niin, mutta kitisevät ja jopa sylkevät hoitajien päälle kun eivät ole vielä saaneet rokotetta. Eivät käsitä että muutkin kuin he ovat etusijalla.
Älkää menkö työpaikan kokouksiin! Oireetonkin voi tartuttaa!