Ruokajonon pummilaiset ovat ainoita ystäviäni
muita ihmisiä en näe elämässä, kaksi kertaa viikossa ruokajonon pummilaiset ja heidän kanssaan höpöttää 1 tunnin siinä jonossa
on jännää tämä suomalainen kulttuuri eli paska
AndyA
Kommentit (9)
paitsi että minulla on 2 maisterin tutkintoa en vaan osaa työllistyä enkä jaksakaan kiinnostua mistään
ap A
Mistä tiedät mitä tutkintoja niillä muilla jonossa olijoilla on?
Älä sinä m*lkku valita, itse olet soppasi keittänyt. Pitäisikö alkaa tehdä asioita toisin kuin tähän asti??
Aika monet saavat työstä, opiskeluista tai harrastuksista jne. niitä ystäviä.
Jos varaa ei ole harrastuksiin niin eiköhän ne työkkäristä jotain yhdeksän euron harrastuksia järkkää.
Ei tule kotoa kukaan hakemaan.
MInä haen hävikkiruokaa auton takapaksi täyteen, jaan ne kotona laatikoihin ja jaan muutamille näennäisesti hyvätuloisille ystävilleni arvostetuilla asuntoalueilla. He panikoivat asuntolainoista, tulevaisuudestaan ja miksi laatikko ilmaista ruokaa rauhoittaa heidän pelkojaan. En koe heitä luusereiksi. Näen vain hädän ja huolen, jota he kokevat.
Olen itse työtön, mutta teen yhden naisen vapaaehtoistyötä auttamalla ihmisiä nimenomaan hädässä. Se hätä/puute voi olla mitä tahansa. Ei se ole pelkästään leipäjonon ihmiset, vaan siihen törmää monella tavalla.
Suosittelen, että kohtelet leipäjonon ihmisiä ihmisinä. Voit löytää jopa ystävän, jos lopetat pelkäämästä mitä elämä voi sinulle nyt tarjota leipäjonossakin,
master of disaster ei välitä Suomesta, paska kansa täynnä homoateistien paskaa!
Se on ihan sama vaikka olisi sata tutkintoa jos ei ole ASENNETTA! Olet tasan sielä mihin kuulutkin, lusmu. Ja yrität vielä uhriutua. Ei jatkoon.
Sinulla on sitä seuraa, jonka tasosi mahdollistaa.