Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ainoa Cittarissa jolla maski :(

Vierailija
14.11.2023 |

Ei mene jakeluun ihmisille ei millään! Miten taudin voi välttää.... mieluummin lyödään omat verisuonet paskaksi monielinsairaudella vaikka.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa taisi olla yksi minun lisäkseni joka käytti maskia. Aika halpa henkivakuutushan se on mutta ihmiset eivät ilmeisesti halua mitään muistutusta pandemiavuosista. Kärsivät ennemmin sitten vaikka sen flunssan.

Vierailija
2/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Prismassa taisi olla yksi minun lisäkseni joka käytti maskia. Aika halpa henkivakuutushan se on mutta ihmiset eivät ilmeisesti halua mitään muistutusta pandemiavuosista. Kärsivät ennemmin sitten vaikka sen flunssan.

Ei siinä mitään kärsimistä ollut. Pari päivää oli pientä nuhaa. Pahempi nuha mulla on ollut siitepölykautena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että maski on tehokas keino ehkäistä koronaa? Muistathan, että 70% tartunnoista on tutkimusten mukaan perhepiiristä. Lopuistakin suurin osa kavereilta ja sukulaisilta, ei suinkaan ventovierailta missään marketeissa.

Vierailija
4/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeista ei ole mitään hyötyä. Lopeta tuo vouhotus.

Vierailija
6/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon auttanut massatartuntoihin vuosina 2020-2021.

Vierailija
7/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirurginen maski leikkaa ilman virusmäärästä noin 20-75 prosenttia, tiiviisti kasvoille laitettu FFP2-hengityssuojain noin 94 prosenttia ja FFP3-hengityssuojain noin 99 prosenttia.

https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/09a24a11-4264-40b9-90b8-7bff3446750a

Vierailija
8/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko hengitysvaikeuksia?

Vierailija
9/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ap hengityssuojainta. Aivan turha odottaa, että tässä vaiheessa enemmistö alkaisi enää maskeja pitää.

Vierailija
10/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, että maski on tehokas keino ehkäistä koronaa? Muistathan, että 70% tartunnoista on tutkimusten mukaan perhepiiristä. Lopuistakin suurin osa kavereilta ja sukulaisilta, ei suinkaan ventovierailta missään marketeissa.

Maski on tehokas keino välttää virustauteja. Ei ole ollut yli 3 vuoteen mitään infl, koronaa tms. Kuljen julkisilla , käyn kuntosalilla, kaupoissa, lentäen matkoilla ja köytän aina Ffp 2 maskia. Se on minulle ihan sama ,kuin puserokin on päällä. Repikää siitä!

Vierailija
11/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Prismassa taisi olla yksi minun lisäkseni joka käytti maskia. Aika halpa henkivakuutushan se on mutta ihmiset eivät ilmeisesti halua mitään muistutusta pandemiavuosista. Kärsivät ennemmin sitten vaikka sen flunssan.

Ei siinä mitään kärsimistä ollut. Pari päivää oli pientä nuhaa. Pahempi nuha mulla on ollut siitepölykautena.

Niinpä niin, kun sulla oli vaan pieni nuha, niin silloin se on muillakin näin vai miten? Minulla ja monella muulla koronat olleet kaikkea muuta kuin pieni nuha. 

Vierailija
12/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oletat että tauti on kaikilla samanlainen?

Vierailija
13/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää ihan rauhassa maskeja. Mutta antakaa muiden olla käyttämättä jos niin haluavat.

Vierailija
14/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, kun sulla oli vaan pieni nuha, niin silloin se on muillakin näin vai miten? Minulla ja monella muulla koronat olleet kaikkea muuta kuin pieni nuha. 

Niin, koska sinä ja kaksi muuta kärsitte, asia ei voinut olla toisin muillakaan?

Kaikilla tutuillani korona oli lähinnä tavallinen flunssa.

Vierailija
15/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se voi olla mutta sinä kun et tunne mitä vauriota virus tekee sisäelimissä ja verisuonissa... kunnes ne pettää!

Vierailija
16/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, että kovin moni ei käytä maskia vaikka moni on riskiryhmää. Itse käytän maskia geenivirheeni takia. Korona on hengenvaarallinen tauti minulle. Säästän yhteiskunnan rahoja käyttämällä maskia ja pysymällä terveenä. 

Vierailija
17/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maski on tehokas keino välttää virustauteja. Ei ole ollut yli 3 vuoteen mitään infl, koronaa tms. Kuljen julkisilla , käyn kuntosalilla, kaupoissa, lentäen matkoilla ja köytän aina Ffp 2 maskia. Se on minulle ihan sama ,kuin puserokin on päällä. Repikää siitä!

Ei minullakaan ole ollut vuosiin yhtään mitään tauteja, vaikka en maskia käytä. En halua roskata luontoa järkyttävästi. 

Vierailija
18/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinäkään et sitten suojannut itseäsi vaan vaadit muita niin tekemään? Miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?

Vierailija
19/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirurginen maski leikkaa ilman virusmäärästä noin 20-75 prosenttia, tiiviisti kasvoille laitettu FFP2-hengityssuojain noin 94 prosenttia ja FFP3-hengityssuojain noin 99 prosenttia. https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/09a24a11-4264-40b9-90b8-7bff3446750a

Juuri näin. Siksi niitä kannattaa käyttää. Oireeton kantaja ei myöskään maskia käyttämällä levitä tautia ympärilleen.Fiksut ajattelee myös oman navan ulkopuolisia.

Vierailija
20/55 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan laittaa ennen kauppaan menoa myös vastamelukuulokkeet, hyttysverkkohatun ja kumisaappaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan