Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka seksuaalinen ihminen olet asteikolla 1-10

Vierailija
14.11.2023 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ollut aina lähellä 10, kun ymmärsin jo teininä, etten halua olla ja elää ilman pillua. Sitä ollut pakko saada joka viikko ja onneksi löysin naisen, joka on myösin halunnut kulliani ja seksiä viikoittain. Tätä jatkunut nyt n. 2480 viikkoa, pois lukien ne muutaman synnytysten jälkeiset. Mutta vastaavasti raskausaikoina naitiin liki joka päivä. Seksiä harrastettu vaimon kanssa joku 6500-7000 kerran väliin, eli aika kohtuudella. Ilman pillua, pillun nuolemista ja yhdyntää ei voi elää. 

Vierailija
2/8 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Haluaisin olla viisi niin elämä olisi siedettävämpää.

Vierailija
4/8 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tai 9,5 en o ihan saletti

Vierailija
5/8 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen seksiä todella paljon. Tosin ajattelen muitakin asioita paljon. Nautin kauniiden naisten näkemisestä katukuvassa, varsinkin jos he pukeutuvat näyttävästi. Haluan seksiä päivittäin. Mutta miten mittaristo kyselyssä on rakennettu? Seksi on tärkeimpiä asioita elämässä, mutta ei pelkkä yhdyntä. Muutakin tärkeää on. Olenko sitten 8 vai 9? Riippuu arvostelijasta.

Vierailija
6/8 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika lailla tuo 10. Vaimo onneksi suurinpiirtein samanlainen. Joka päivä saatava, ja saankin. Vaimon ei ehkä tarvitsisi ihan joka päivä saada, mutta ei laita vastaankaan. Olisko vaimo sitten 9. Ollaan naitu noin 400krt vuodessa 25 vuotta. Olen saanut seksiä varmasti jo nyt monen ihmiselämän verran. Olen tyytyväinen, ja onnellinen. En tiedä mitä olen tehnyt oikein. Vai tuuriako. Muna on pienehkö, enkä ole komea. 

Vierailija
7/8 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin varmaan lähellä kymppiä. 30 avioliittovuotta latistaneet.

Vierailija
8/8 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä.. 

( 'joku 6500-7000 kerran väliin, eli aika kohtuudella. Ilman pillua, pillun nuolemista ja yhdyntää ei voi elää. ')

..?

Väärin.

Hyvin voi! Ei kukaan ole 'vielä (ikinä maailman historiassa!) kuollut', seksin puutteeseen? Eo.

Sen sijaan (asioita. Mitä ILMAN ei voi..) 

Elää, ovat:

- vesi

- ruoka

- ilma

Saat täältä, reilun nolla (0) pistettä! (kun et puhu muuta kuin p#skaa siellä.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän