Tinderistä loppui potentiaaliset matchit kesken. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tee uusi profiili, johon laitat paremmat kuvat, jos omista ei löydy niin jonkun muun kuvat. Tinderissäkin on algoritmi, joka pisteyttää käyttäjät. Eli eri henkilöille näytetään eri matchejä samoillakin asetuksilla. Testattiin tätä työkaverin kanssa työmatkalla. Hän on siis todella komea, ja sai tinderissä paljon enemmän ja parempia profiileita näkyviin kuin minä. Ja asetukset sekä alue olivat identtiset.
Pinon swaippailee tyhjäksi parissa päivässä. Kannattaa nyt odottaa ainakin viikko tai pari ennen kuin tekee uuden profiilin, koska pitää vastapuolellekkin antaa aikaa swaippailla matchi.
Vierailija kirjoitti:
Odotat. Tarjoaa kohta lisää.
Ymmärrätkö nyt mikä ongelma on maksullisessa Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Tinderin naisista noin 1% kelpaa minulle ulkonäön perusteella.
Ap:lle noin kolmannes menee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin naisista noin 1% kelpaa minulle ulkonäön perusteella.
Eli vuokravaimo. Oletettavasti omaat tuloja? https://t.ly/QPMnD
Vierailija kirjoitti:
Ghostaat ne nykyiset matchit
Itse asiassa yksi lupaava kirjoitti ettei oikein tiedä milloin huvittaa tavata. Mitä muuta voi tehdä kuin jatkaa swaippailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Laajenna aluetta
En laajenna. Nytkin tuli ihmisiä oman alueen ulkopuolelta ja hylkäsin ne aina.
Hylkäsit siis kaikki sinusta tykänneet. Onnea!
No en ole lähtemässä etäsuhteeseen vaan etsin seuraa järkevän välimatkan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Painoindeksi on normaalipainon rajoissa ja pituus on yli väestön keskiarvon.
Periaatteessa järjestelmä siis toimii tavallista deittipalstaa paremmin mutta kokonaisuus kaatuu käyttäjäkuntaan. Oikeasti yllätyin kun pakka oli tyhjä koska olen asettanut niin välimatkan kuin ikähaarukan aika laajalle ja Tinder on kuitenkin suosituin treffipaltelu tällä hetkellä.
Lähdet baariin. Niin minäkin, alan käymään baareissa. Olen lopen kyllästynyt nettideittailuun, aina kaatuu kemian puutteeseen. Suosin sen sijaan paikkoja, joissa tutustuu ihmisiin livenä, jolloin näkee kemian tai sen puuttumisen heti.
Vierailija kirjoitti:
Lähdet baariin. Niin minäkin, alan käymään baareissa. Olen lopen kyllästynyt nettideittailuun, aina kaatuu kemian puutteeseen. Suosin sen sijaan paikkoja, joissa tutustuu ihmisiin livenä, jolloin näkee kemian tai sen puuttumisen heti.
Kokeiltu on. Tilasin kaljan ja joku kävi ottamassa tuolin pöydältäni kun olin juomassa sitä. Jäi siihen ja tulin kotiin.
Nääh, pysyn alkuperäisessä suunnitelmassa. Ne saa viikon aikaa reagoida noihin tykkäyksiin ja jos ei kuulu mitään niin se oli sitten siinä. Asiaa ei auta se että aika harvalla on valokuvia mistä voi päätellä että todellakin asuu kaupungissa minkä kertoo profiilissa. En ole Tinderissä vastaamassa toisten huomionhaluun.
Vierailija kirjoitti:
Tee uusi profiili, johon laitat paremmat kuvat, jos omista ei löydy niin jonkun muun kuvat. Tinderissäkin on algoritmi, joka pisteyttää käyttäjät. Eli eri henkilöille näytetään eri matchejä samoillakin asetuksilla. Testattiin tätä työkaverin kanssa työmatkalla. Hän on siis todella komea, ja sai tinderissä paljon enemmän ja parempia profiileita näkyviin kuin minä. Ja asetukset sekä alue olivat identtiset.
Jos tämä on totta niin on kyllä todella törkeää! Miksi tinderin pitäisi saada päättää, kenelle minä "kelpaan"!!
Odotat. Tarjoaa kohta lisää.