Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollekin tapahtunut jotain niin kauheaa, ettei vaan ole päässyt yli? Kaikki vain sanovat, että mene eteenpäin mutta ei onnistu.

Vierailija
14.11.2023 |

Kun haluaisi vain siirtää aikaa taaksepäin päivään x kun sitä ei olisi ikinä tapahtunut. Kun ne tapahtumat vain toistuvat ja toistuvat päässä. Lopulta kaiken jälkeen itse on epävakaa ja hullu, kun toiset menevät eteenpäin. Kun oma identiteetti on murskana ja elämänilo poissa. 

Pitäisi vain mennä eteenpäin mutta tuntuu olevan loukussa ja kaikki niin kaaosta ettei enää osaa nähdä tulevaisuuteen. Sitä toivoisi vain heräävänsä, että se olikin vain painajaisunta. Lopulta sitä syyttää itseään miten on voinut olla niin tyhmä. Sekä se ettei vain pääse eteenpäin lisää tunnetta siitä, että on ihan helvetin tyhmä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kuollut lapsi, teki itsemurhan, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi päästä siitä yli tai mennä eteenpäin. Miksi minun pitäisi se voida unohtaa, ja missä on eteenpäin? Tämä on nyt elämääni.

Vierailija
22/26 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ainoa mikä tuntuu auttavan, on aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu ei päässyt yli heppalehdistään...

Vierailija
24/26 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen sekoamiseen tosiaan välttämättä paljoa tarvita. Villivarsat vietiin luvatta.

Vierailija
25/26 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin sulle siinä aiemmassa ketjussasi että estä se exäsi, kun et ole sitä tehnyt. Aloita siitä. 

Vierailija
26/26 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä taida olla hän? Jatkuvaa samaa settiä kyllä postailee tänne ihan jatkuvasti. Välillä yksityiskohdat muuttuvat (esim. terapiassa käyminen)