Lue keskustelun säännöt.
Onko korrektia käyttää sanontaa " Nice to meet you" joka kerta kun näkee puolituttua?
Kommentit (3)
niin mikset voisi vaikka sanoa että " It' s nice to see you again"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap