Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko surkeempaa paikkaa Suomessa asua kuin Kajaani tai Raisio?

Vierailija
14.11.2023 |

Kajaanissa 1 mummo kävelee pakkasessa kauppakadulla vastaan toki ihmisiä on prisma täynnä mutta se siitä elämästä. Raisiossa vielä pahempaa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemi!

Iisalmi on myös aika perseestä.

Vierailija
62/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö teillä muilla Pieksämäen "muuta tänne" -mainos palstalla koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kävellä Nättinummesta ja Länsinummesta Raisioon edes tajuamatta että menit  vahingossa Raisioon, joten Raisio on Turun lähiö.

Vierailija
64/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö teillä muilla Pieksämäen "muuta tänne" -mainos palstalla koko ajan?

Ei. Se on viesti vain sinulle. Kohtalosi kutsuu. Lähde!

Vierailija
65/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PELLO...

Vierailija
66/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä paljonkin surkeempia paikkoja. Esimerkiksi Outokumpu. Paikkakunnan nimi kertoo kaiken tarvittavan.

Vierailija
67/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisio on kyllä ankee paikka vaikka on turun lähellä. Minun tyttöystävä on sieltä kotoisin ja tapasin ekan kerran tyttöystäväni kun bussi pysähtyi raisiossa ja otti naisen eli tyttöystäväni kyytiin. Meillä oli sama suunta porin sonispheren metallican keikalle. Alettiin siinä juttelee bussissa ja tutustuttiin ja loppu on historiaa meistä tuli pari v 2009. Se oli meille molemmille eka metallican keikka ja siksikin oli hienoa tutustua tyttöystäväni. Kävin sitten raisiossa monet kerrat sen luona ja ei raisiossa oikein mitään ollut joten muutimme turkuun molemmat.

Vierailija
68/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen paikka on vain yhtä huono kuin sinä itse. Ts ei mikään paikka ole itsessään huono vain sinä itse teet paikasta huonon

Ai esimerkiksi jos joudut syyttömänä vankilaan Amerikassa, niin on vain asennekysymys että viihdytkö?

Otetaan toisena esimerkkinä nyt vaikka Ylöjärvi. Siellä asuvat ja vaikuttavat ihmiset pääasiassa tekevät siitä huonon. Mutta vaikka asuisin yksin Ylöjärvellä, vaikka niin luultavasti masentuisin, koska siellä kulttuuriympäristö on asfalttitietä ja luonto synkkää kuusipöpelikköä. Tämä varmaan selittää myös sikäläistä mielenmaisemaa. 

Vierailija
69/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nimittäin vauva.fi, mode poistelee ketjuja taas ihan apinanraivolla.

Vierailija
70/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisiosta lyhyt matka Turkuun, Myllyyn, Kustaviin ja sieltä saaristoon. Loistopaikka.

Vierailija
71/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhava, Lapua, Outokumpu.. mitä näitä onkaan ja olen käynyt kaikissa noissa useamman kerran. Olen itse Kajaanista ja viihtynyt täällä koko ikäni.

Vierailija
72/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa Suomen pikkukylä jossa elää alle 10000 jumalaapelkävää metsäläistä, joiden tärkein ajanviete on toisista pahaa puhuminen.

Vierailija
73/74 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kävellä Nättinummesta ja Länsinummesta Raisioon edes tajuamatta että menit  vahingossa Raisioon, joten Raisio on Turun lähiö.

Eiköhän tuo koske mitä tahansa isomman kaupungin rajanaapuria. 

Vierailija
74/74 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku yrittää liittyä Raisioon. Rajat kiinni.