Kuinka usein peset/pesetät talvitakkisi? Esim. pitkähkö talvitakki likaantuu
bussin penkeistä ym. julkisista istuimista. Varsinkin jos ne on tekstiilimateriaalia. Muovisen/puisen voi pyyhkiä ennen istumista. Olisko noloa laittaa pieni pyyhe bussin penkille ennen istumista? Tämä minua mietityttää paljon.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Irtoliat esim sylissä olevan lapsen kengistä harhaan tai pyyhin kostealla. Itse liikun/ulkoilen sen verran paljon, et talvitakki menee välillä hikiseksi ja ainakin joulu, sekä talvilomalla lähtee koneeseen pesuun.
Tehän hikoilette kuin pienet siat jos hiki menee alusvaatteista ja paidoista läpi vielä takkiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Irtoliat esim sylissä olevan lapsen kengistä harhaan tai pyyhin kostealla. Itse liikun/ulkoilen sen verran paljon, et talvitakki menee välillä hikiseksi ja ainakin joulu, sekä talvilomalla lähtee koneeseen pesuun.
Liikkuessa/ulkoillessa tulee hallita kerrospukeutuminen. Ja kun liikkuu lämpötilaan pitää lisätä se + 10 asetetta, jolloin talvitakki on turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkuessa/ulkoillessa tulee hallita kerrospukeutuminen. Ja kun liikkuu lämpötilaan pitää lisätä se + 10 asetetta, jolloin talvitakki on turha.
Väärin pukeuduttu, jos hikeä pukkaa päälikerrokseen asti.
Untuvatakit pesen itse tarpeen vaatiessa mutta vaalealla villakangastakilla en menisi julkiseen. En koskaan käytäkään julkisia ja oman auton vaaleat nahkapenkit ovat aina puhtaat.
Ei ne penkit koskaan niiiiin puhtaita ole....
Niinhän me muutkin tehdään ja silti pesetetään takkeja vähän väliä.