Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein peset/pesetät talvitakkisi? Esim. pitkähkö talvitakki likaantuu

Vierailija
14.11.2023 |

bussin penkeistä ym. julkisista istuimista. Varsinkin jos ne on tekstiilimateriaalia. Muovisen/puisen voi pyyhkiä ennen istumista. Olisko noloa laittaa pieni pyyhe bussin penkille ennen istumista? Tämä minua mietityttää paljon.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun takit ei likaannu. Alla on aluspaita, paita ja ehkä neuletakki, ne pesen säännöllisesti. Hiki ei mene takkiin asti. Korkeintaan takin hihoja joskus pesen, jos ovat likaantuneet.

Niin niin mutta ulkoa päin tuleva lika, penkeistä yms?

En istu likaisille penkeille. Kuljen omalla autolla, jos joskus menen bussilla katson että istuin on puhdas. Ruokaravintoloissa otan takin pois ennenkuin istun, silloinkin vain puhtaalle tuolille.

Ei ne penkit koskaan niiiiin puhtaita ole....

Niinhän me muutkin tehdään ja silti pesetetään takkeja vähän väliä.

Vierailija
22/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoliat esim sylissä olevan lapsen kengistä harhaan tai pyyhin kostealla. Itse liikun/ulkoilen sen verran paljon, et talvitakki menee välillä hikiseksi ja ainakin joulu, sekä talvilomalla lähtee koneeseen pesuun.

Tehän hikoilette kuin pienet siat jos hiki menee alusvaatteista ja paidoista läpi vielä takkiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoliat esim sylissä olevan lapsen kengistä harhaan tai pyyhin kostealla. Itse liikun/ulkoilen sen verran paljon, et talvitakki menee välillä hikiseksi ja ainakin joulu, sekä talvilomalla lähtee koneeseen pesuun.

Liikkuessa/ulkoillessa tulee hallita kerrospukeutuminen. Ja kun liikkuu lämpötilaan pitää lisätä se + 10 asetetta, jolloin talvitakki on turha. 

Vierailija
24/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuessa/ulkoillessa tulee hallita kerrospukeutuminen. Ja kun liikkuu lämpötilaan pitää lisätä se + 10 asetetta, jolloin talvitakki on turha. 

Väärin pukeuduttu, jos hikeä pukkaa päälikerrokseen asti. 

Vierailija
25/25 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakit pesen itse tarpeen vaatiessa mutta vaalealla villakangastakilla en menisi julkiseen. En koskaan käytäkään julkisia ja oman auton vaaleat nahkapenkit ovat aina puhtaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan