Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voisi tavata mukavia keski-ikäisiä naisia?

Vierailija
13.11.2023 |

Kysymys otsikossa. Eli missä tällaisia naisia voisi keski-ikäinen mies yleensä tavata? Tinderit ynnä muut ei taida olla ehkä oikeita paikkoja? Siis sellaisia joilla on kokonaisvaltaisesti elämänhallinta kunnossa. Kyselee pitkän avioliiton päättänyt mies, muutaman eletyn poikamiesvuoden jälkeen. Asiallisia vastauksia, kiitos.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi minne mennä löydettäväksi.

N47

Vierailija
22/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voisi tavata rock-keikoilla. Luulisi, että sellaisessa ympäristössä olisi miesten suht luontevaa tulla tekemään tuttavuutta, mutta eipä näemmä. Tuijotellaan ja vilkuillaan kyllä kovasti, mutta harva uskaltaa juttusille.

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estoton elämänhaluinen nainen. Etsin vain lyhyitä, mutta elämyksellisiä suhteita. Uskallatko ottaa minut ihan paljaana. Minut löydät Tinderistä bikineissä, kun vähän selaat N47

Vierailija
24/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut voisi tavata rock-keikoilla. Luulisi, että sellaisessa ympäristössä olisi miesten suht luontevaa tulla tekemään tuttavuutta, mutta eipä näemmä. Tuijotellaan ja vilkuillaan kyllä kovasti, mutta harva uskaltaa juttusille.

N44

Kun miehet vilkuilee, signaloitko mitenkään omaa kiinnostustasi?

Vierailija
25/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä ainakin olen tinderissä ja kyllä elämänhallinta on kunnossa. N46

Juuri, tuo Tinderissä olo varmistaa sen, että hallinnassa on ne 50 mulkkua vuodessa, joita tapailet.

Vierailija
26/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Siis meinaat että pitäisi nostaa hame korviin vai?

Vierailija
27/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että niitä löytyy kepun iltamista. Sitten kansalais/työväenopistoiden kutomiskursseilta. Oikein maan- läheisiä emäntiä. Yritä teeskennellä kepulaista.

Vierailija
28/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä mitä tarkoittaa kokonaisvaltainen elämänhallinta, niin todennäköisesti sitä ei ole... 

Oletko ap kokeillut maksullisia deittipalveluita? Käsittääkseni sinne hakeutuvat vähän vakavammin otettavat ihmiset ja moni tavannut uuden kumppanin niissä. Kokeilisin itse. 

N45

Vierailija
29/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni, juuri 50v täyttänyt, nuorekas ja menevä nainen pohtii samaa. Hän haluaisi nimenomaan aikuisen elämänkumppanin kenen kanssa matkustella ja harrastaa, jakaa arkea ja elämän pieniä iloja. Tinderistä hän on saanut osakseen 95%:sti loputonta seksin vonkausta, muutaman ok-deitin mutta erilaisilla kiinnostuksen kohteilla ja sitten kourallisen oman elämänhallinnan kanssa kamppailevia sankareita. Vuoden hän jaksoi siellä on-off, mutta sitten totesi, että aivan toivotonta.

Eli jos olet oikeasti kuvailemasi kaltainen mies, niin sinulla todellakin on Tinderissä kysyntää!

Noilla eväillä ei taatusti ole Tinderissä kysyntää, pitää olla aika enemmän provaidattavaa

Vierailija
30/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N4

Tinder kierrättää palkintoja, sinne vaan löydettäväksi

Kiitos vaan kommentistasi :P

Sama N47

Vierailija
31/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Siis meinaat että pitäisi nostaa hame korviin vai?

En, vaan tarkoitin flirttiä. Nykypäivänä voi muuten nainenkin mennä juttelemaan miehelle.

Vierailija
32/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut löydät tästä.

Vierailija
33/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää kysyä mitä tarkoittaa kokonaisvaltainen elämänhallinta, niin todennäköisesti sitä ei ole... 

Oletko ap kokeillut maksullisia deittipalveluita? Käsittääkseni sinne hakeutuvat vähän vakavammin otettavat ihmiset ja moni tavannut uuden kumppanin niissä. Kokeilisin itse. 

N45

Itse pokaisin lähipubin Raijan. Tulee pitkässä juoksussa edullisemmaksi kuin Tinderin kullinimijät

Vierailija
34/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä onkin asiallista porukkaa liikkeellä!

Ap

Vierailija
35/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N4

Tinder kierrättää palkintoja, sinne vaan löydettäväksi

Kiitos vaan kommentistasi :P

Sama N47

Mulkku mikä mulkku 2xN47

Vierailija
36/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elämään ja erityisesti tinderiin pettynyt tuulettaa pettymystään. Tinderissä pärjää hyvät tyypit. Outoa että tää yks ei oo pärjännyt, heh. 

Vierailija
37/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia keski-ikäisiä naisia ei ole olemassakaan.

Kyllä mä pidän itseäni mukavana. Olen kaikille kohtelias ja ystävällinen, tykkään jutella ihan vieraidenkin kanssa. Tänäänkin kauppakeskuksessa juttelin erään iäkkään naisen kanssa pitkään. Miehet ei yleensä minulle juttele. Mutta saa jutella, kunhan ei ala mitään hävyttömyyksiä suoltamaan.

Ei ne miehetkään kaikki mitään gentlemaneja todellakaan ole. Jutelkaa kuin ihminen toiselle. Se tekee vaikutuksen ja sitä juttelua haluaakin sitten jatkaa lisää, vaikka kahvilupposen äärellä. Siitä se lähtee.

Vierailija
38/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Usein hymyilen kyllä, se tulee aika luonnostaankin, mutta tiedä sitten, riittääkö se mitään kenellekään signaloimaan. No joo, tarkoitukseni ei ollut narista saamattomista miehistä, voisinhan ihan itsekin olla aktiivisempi tekemään tuttavuutta, kunhan tuli kommentoitua.

N44

Vierailija
39/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

Tai sitten et ymmärrä oman napasi ulkopuolelta asioita...

Vierailija
40/55 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia keski-iköisiä naisua? Sellaisua ole olemassakaan