Missä voisi tavata mukavia keski-ikäisiä naisia?
Kysymys otsikossa. Eli missä tällaisia naisia voisi keski-ikäinen mies yleensä tavata? Tinderit ynnä muut ei taida olla ehkä oikeita paikkoja? Siis sellaisia joilla on kokonaisvaltaisesti elämänhallinta kunnossa. Kyselee pitkän avioliiton päättänyt mies, muutaman eletyn poikamiesvuoden jälkeen. Asiallisia vastauksia, kiitos.
Kommentit (55)
Mitä tarkoittaa, että naisella on kokonaisvaltaisesti elämänhallinta kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuutta ja urheilullisuutta.
Ystäväni, juuri 50v täyttänyt, nuorekas ja menevä nainen pohtii samaa. Hän haluaisi nimenomaan aikuisen elämänkumppanin kenen kanssa matkustella ja harrastaa, jakaa arkea ja elämän pieniä iloja. Tinderistä hän on saanut osakseen 95%:sti loputonta seksin vonkausta, muutaman ok-deitin mutta erilaisilla kiinnostuksen kohteilla ja sitten kourallisen oman elämänhallinnan kanssa kamppailevia sankareita. Vuoden hän jaksoi siellä on-off, mutta sitten totesi, että aivan toivotonta.
Eli jos olet oikeasti kuvailemasi kaltainen mies, niin sinulla todellakin on Tinderissä kysyntää!
Koti, työpaikka, ruokakauppa, kirjasto, kauppahalli, kesällä tori, huoltoasema, uimahalli, konserttisali tai kirkko, luontopolku, laavu näin käytännön esimerkiksi.
(Jos olisin äiti, näihin tulisi varmaan lisäksi päiväkodin aula tai koulun juhlat.)
Ei koskaan mikään seuranhakusovellus, ei yöelämä eikä baari - en käytä alkoholia enkä muutenkaan tarvitse miestä niin paljon.
Minusta olisi hyvä, että yhä uskaltaisimme jutella toinen toisillemme. Vieläkin mies saa jutella naiselle asiallisesti ja ystävällisesti.
Tänään viimeksi juttelin hetken oikein charmikkaan vanhemman miehen kanssa, joka oikein hakeutui luokseni tikusta asiaa-tyyliin. Huomasin kiinnostuksen mutta samalla käyttäytyi hyvin herrasmiesmäisesti.
Olisin minä hänelle antanut numeroni, mutta ei kysynyt. Ehkä meni pupu pöksyyn kun ei sitä asiaa oikein ollut. Harmi, pidän (joistakin) itseäni (reilustikin) vanhemmista, kuten hän oli.
Aidosti hymyilevä, fiksu ja turvallisen oloinen mies saa myös livenä lähestyä.
Töistä, kotoa ja kaupasta. Sillon, kun pyöräilen, niin et saa minua kiinni.
Varmaan vähän vaikeaa. Olen keski-ikäinen nainen, käyn yleensä melkein vain ruokakaupassa ja joskus harvoin kahvilassa, kirjastossa, teatterissa, konsertissa, elokuvissa tai oopperassa. Ehkä kerran vuodessa laivalla. Matkustelen aika paljon, mutta en oikeastaan juuri koskaan valmismatkoilla.
Eipä sitä enää tule käytyä muualla kuin töissä ja ulkona kävelemässä. Kesällä toki saatan istua rannalla ristisanoja täyttelemässä.
Baareissa en käy, enkä ole tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Koti, työpaikka, ruokakauppa, kirjasto, kauppahalli, kesällä tori, huoltoasema, uimahalli, konserttisali tai kirkko, luontopolku, laavu näin käytännön esimerkiksi.
(Jos olisin äiti, näihin tulisi varmaan lisäksi päiväkodin aula tai koulun juhlat.)
Ei koskaan mikään seuranhakusovellus, ei yöelämä eikä baari - en käytä alkoholia enkä muutenkaan tarvitse miestä niin paljon.
Minusta olisi hyvä, että yhä uskaltaisimme jutella toinen toisillemme. Vieläkin mies saa jutella naiselle asiallisesti ja ystävällisesti.
Tänään viimeksi juttelin hetken oikein charmikkaan vanhemman miehen kanssa, joka oikein hakeutui luokseni tikusta asiaa-tyyliin. Huomasin kiinnostuksen mutta samalla käyttäytyi hyvin herrasmiesmäisesti.
Olisin minä hänelle antanut numeroni, mutta ei kysynyt. Ehkä meni pupu pöksyyn kun ei sitä asiaa oikein ollut. Harmi, pidän (joistakin) itseäni (reilustikin) vanhemmista, kuten hän oli.
Ei kai keski-ikäiset enää päiväkodissa asioi?
Minkälainen mies teille sitten kelpaa tai ylipäätään minkälainen mies teitä saa lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni, juuri 50v täyttänyt, nuorekas ja menevä nainen pohtii samaa. Hän haluaisi nimenomaan aikuisen elämänkumppanin kenen kanssa matkustella ja harrastaa, jakaa arkea ja elämän pieniä iloja. Tinderistä hän on saanut osakseen 95%:sti loputonta seksin vonkausta, muutaman ok-deitin mutta erilaisilla kiinnostuksen kohteilla ja sitten kourallisen oman elämänhallinnan kanssa kamppailevia sankareita. Vuoden hän jaksoi siellä on-off, mutta sitten totesi, että aivan toivotonta.
Eli jos olet oikeasti kuvailemasi kaltainen mies, niin sinulla todellakin on Tinderissä kysyntää!
Tuo on totta. Minä tulin samaan johtopäätökseen jo muutamassa viikossa. En viitsisi alkaa juoksemaan ja käymään treffeistä toiseen, ja toteamaan jälleen kerran tuon saman asian. Se on liian kuluttavaa elämää. Siinä syy miksi en oikein lämpene enää noille tindereille tms. Ap
Haluatko rokotetun vai ilman sitä. Mikä kiinnostus yhdistää. Minkälaiset elämänarvot. Onko nainen lapseton. Onko hän urheilullinen vai sohvalla viihtyvä.
Minut löydettiin Tinderistä. En ehtinyt olla siellä kuin pari viikkoa. Kahdet treffit ja ne toiset jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuutta ja urheilullisuutta.
Toivon, että tää oli vitsi. Eiköhän kokonaisvaltainen elämänhallinta ole aika paljon muutakin, kun kiva tiimalasikroppa ja ohjatussa jumpassa käyminen pari kertaa viikossa.
Tai jos joskus näkee asian näin, niin sitten en pistä enää yhtään pahakseni, jos ihmiskunnan sukupuutto tapahtuisi nopeutetulla aikataululla.
No kyllä mä ainakin olen tinderissä ja kyllä elämänhallinta on kunnossa. N46