miesystävä ei vastaa viesteihin ellei ole suoraa kysymystä
pitääkö olla huolissaan vai onko se ok? joskus tuntuu ettei hän vain välitä mutta onkohan hätäinen tai jopa väärä tulkinta :/ on hitaasti etenevää sorttia ja olemme siitä keskustelleet, olemme tavanneet koitakin kertoja ja aina on kivaa. mitä sanotte nimenomaan miehet??
Kommentit (80)
Ihan normaalia miesten käytöstä. Jos haluat viesteihin reagointia, niin esitä kysymys.
Ei ole riittävän kiinnostunut sinusta. Kaikki eivät tykkää viestitellä, mutta kyllä sillon soittelisi. Toinen voi olla että pahasti autistinen, eikä oikein osaa viestittelykulttuuria. Ihastunut mies kyllä vastaa viesteihin edes jotain, täysi ignooraus on valitettavasti merkki jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et soita hänelle ja pusu asioita suoraan? Miks pelleilet jollain viesteillä?
koska usein töissä enkä tiedä vuoroja, asiat eivät ole niin akuutteja, joo siksi ei niihin vastaa
ap
Soita silloin, kun tiedät hänen olevan kotona. Kai parisuhteessa nyt puhutaan keskenään eikä vain viestitellä.
Ihme suhde, jos ei ole edes puhekontakia vaikka kommunikonti hoidetaan viesteillä.
Small talk ei usein suju miehiltä. Sori, mutta totta.
Onkohan hänellä tuollainen viestimiskäytäntö? Onkohan sitten jatkossakin?
Oletko valmis sopeutumaan tuollaseen, jos näin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saattaa kyllä sopia, en vain ole tottunut, yleensä pommittaneet viesteillä ja soitoilla liikaakin, itse asiassa pidän!
ap
Kuinka usein olet soittanut hänelle? Todella outoa ettei toiselle voi soittaa noin vaan, jos ollaan jossain suhteessa.
early days ja soitetaan jos oikeesti tarvii
ap
Mä en vastaile viesteihin, jos ei ole lukulaseja käsien ulottuvilla. Tulee muuten tahattomia kirjoitusvirheitä. Varsinkin emojit jää silloin pannaan. Muutaman kerran on lähtenyt ihan muu emoji, kuin olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia miesten käytöstä. Jos haluat viesteihin reagointia, niin esitä kysymys.
kiitos :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et soita hänelle ja pusu asioita suoraan? Miks pelleilet jollain viesteillä?
koska usein töissä enkä tiedä vuoroja, asiat eivät ole niin akuutteja, joo siksi ei niihin vastaa
ap
MIksi et kysy hänen vuorojaan ja sitten soitat vaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole riittävän kiinnostunut sinusta. Kaikki eivät tykkää viestitellä, mutta kyllä sillon soittelisi. Toinen voi olla että pahasti autistinen, eikä oikein osaa viestittelykulttuuria. Ihastunut mies kyllä vastaa viesteihin edes jotain, täysi ignooraus on valitettavasti merkki jostain.
tämä voi olla totta, kiitos!
ap
MIksi te vaan viestittelette keskenään ettekä ihan vaan puhu puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Soita silloin, kun tiedät hänen olevan kotona. Kai parisuhteessa nyt puhutaan keskenään eikä vain viestitellä.
ei olla vielä parisuhteessa ja hän on yksin viihtyvä, se on puhuttu
ap
Vierailija kirjoitti:
En minäkään vastaile viesteihin, ellei niissä ole kysymystä? Miksi käyttäisin aikaani turhanpäiväiseen viestittelyyn, ellei toisella ole mitään kysyttävää?
Sama täällä. Mitä pitää kirjoittaa, jos toinen viestittää "Hurjan kylmä aamu" -vastaanko, että "koiranruuasta on löydetty perunaa" vai mitä oikein odotetaan?
Montako viestiä vuorokaudessa lähetät? En itse jaksa enkä edes viitsi viestitellä turhuuksia kenenkään kanssa. Ei ole edes aikaa viestitellä aiheesta ulkona sataa. Eiköhän jokainen huomaa sen ihan itse viimeistään mennessään ulos. Olisi ahdistavaa ja häiritsevää jos joku roikkuisi jatkuvasti kintereillä viestittämällä. Takertuisi kiinni kuin takiainen.
Vierailija kirjoitti:
Small talk ei usein suju miehiltä. Sori, mutta totta.
sithän me ollaan sopivat :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hänellä tuollainen viestimiskäytäntö? Onkohan sitten jatkossakin?
Oletko valmis sopeutumaan tuollaseen, jos näin on?
olen, mitä enemmän mietin asiaa sitä enemmän lämpenen sille
ap
Vierailija kirjoitti:
MIksi te vaan viestittelette keskenään ettekä ihan vaan puhu puhelimessa?
Boomer. Kukaan alle 44/50v ei soittele tuosta noin vaan, vaan käyttöä pääasiallisesti viestisovelluksia. Pitäisin todella outona ja kontrolloivana, jos tapailukumppani alkaisi soitella mulle ennalta sopimatta muuten kuin hätätilanteessa.
N44
Vierailija kirjoitti:
Mä en vastaile viesteihin, jos ei ole lukulaseja käsien ulottuvilla. Tulee muuten tahattomia kirjoitusvirheitä. Varsinkin emojit jää silloin pannaan. Muutaman kerran on lähtenyt ihan muu emoji, kuin olisi pitänyt.
sama :)
ap