Miksi ihmiset aina pitävät minusta, vaikka olen todella varautunut, enkä kovin sosiaalinen?
Tuntuu, että aina kaikki alkavat pitää minusta. En tykkää jutella kauheasti tuntemattomien kanssa, eikä minua kauheasti kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat. Enkä välttämättä osoita suurta kiinnostusta muihin, varsinkin jos eivät ole jo valmiiksi ystäviäni. Silti useimmat yleensä tuntuvat pitävän minusta. Outoa. Miksi näin on? Onko muilla samanlaista?
Kommentit (6)
Koska jos olet hyvännäköinen ja riittävän nuori nainen/mies, niin millään muulla ei ole juurikaan väliä.
Minkälainen sä oot luonteeltas? mulla on teoria jos sä oot rauhallinen ja sydän auki kulkeva ihminen, ajatteleva ja fiksu
Se voi johtua nimenomaan tosta, sä oot ihmistyypiltäs projektori, suhun on helppo tukeutuu
Perehdy sellasee ku humang design
Ihmiset ehkä pitävät sinua sellaisena, joka osaa antaa muille tilaa eikä ole suuna päänä hieromassa muiden naamaan omaa erinomaisuuttaan. Ehkä sinulla on rauhoittava ja maadoittava olemus/energia, mikä erottuu edukseen näinä aikoina, kun ihmisten keskittymiskyky on kovin hajanainen. Luultavasti muiden käsitys sinusta on positiivisempi kuin oma käsitys itsestäsi, koska eivät ihmiset hakeutuisi seuraasi, jos olisit tylsää tai luotaantyöntävää seuraa.
Näytät hyvältä. Olet kiltti ja hyväkäytöksinen?
Minä olin aika sulkeutunut nuorena. Ihmisiä kiinnosti kovasti. Pitivät jonkinlaisena "mysteerinä", vaikka ihan tavallinen olin.
Tulen itse (ekstroverttinä) paremmin toimeen hiljaisten kanssa, koska kunnioittavat toisia paremmin kuin päällepäsmärit ja ne jotka puhuvat monologejaan suuna päänä.