Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina myöhässä saapuvat

Vierailija
13.11.2023 |

Aloitin aikuisopiskelijana toisen asteen tutkinnon opiskelemista ja tämän puolen vuoden aikana olen huomannut, että n. 90 % luokkatovereista saapuu paikalle aina myöhässä. Mistä tuollainen tapa on peräisin ja miksi siitä ei enää seuraa mitään?

Kun itse olin parikymppinen lukiolainen, niin jo vartin myöhästyminen johti siihen, että rapsahti poissaolomerkintä. Ja tunnille oli turha yrittää osallistua kesken kaiken.

Hämmästyttää, että jopa "aikuiset" harrastavat tuota myöhästelyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsii peräsuolen laskeumasta, voi olla hankala ehtiä ajoissa.

Vierailija
2/5 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen käyttäytyy just niin huonosti kuin sen annetaan käyttäytyä. Sanktiot korjais tilanteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikuiskoulutuksessa ja yksi henkilö tuli aina 10 min myöhässä.  Joka kerta oli yllätys, että traktori liikenteessä tai poika piti viedä kouluun tai oli tullut lunta tai tukka piti kuivata. Oikeasti ei vaan ymmärtänyt,  että lähti liian myöhään eikä aamutoimetkaan oltu suunniteltu vievän aikaa.

Ja kun tuli tunnille sanoi aina "Ai te ette ole aloittaneet vielä? No mä haen sit vielä kahvin." Ja sitten odotettiin vielä 7 min.

Vierailija
4/5 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on ihan työelämässäkin. Kovasti johto kitisee mut mitään ei tehdä. Ihme touhua, kyllä ihmiset nykyäänkin saa kuriin laittaa.

Vierailija
5/5 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästelijät on per seestä. Ja aina ne samat ihmiset. Eivät kunnioita muita tai muitten aikaa. Jos mää vetäisin jotain koulutusta tai palaveriä niin ovet lukittaisiin ja pääsisivät sisään seuraavan tauon aikana. Ehkä oppisivat, ehkä ei?