Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lentokoneeseen pääsi livahtamaan ylimääräinen matkustaja Helsinki-Vantaalla
13.11.2023 |
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009986113.html
Miten tyyppi päässyt läpi turvatarkastuksen ja boarding tarkastuksen? Tätä tutkittiin mutta mitään ei kerrottu sen enempää...
Kommentit (4)
Puhui englantia.... ei Suomea.. oli levoton, oli hermostunut
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisikohan päässyt kentän kautta, mä en usko et 2x läpi tarkastusten millään onnistuu. Eli päässyt kentän alueelle ja sitten tullut koneeseen joko takaosasta tai rappusilla tuubiin ja edestä sisään.
Oliko kyseessä vieras ri- kas- tut- taja?
[minä vaan kysyn]
Alue: Aihe vapaa
No huh... 🤭 Minäkin olen päässyt Israelissa Ben Gurionin kentällä, jossa taitaa olla maailman parhaimmat turvasysteemit. ohi passintarkastuksen. Tosin vahingossa. En tajunnut, minne olisi pitänyt mennä ja kävelin suoraan passikoppien ohi jonnekin portille, josta ei sitten enää päässytkään eteenpäin. Pari virkailijaa juoksi silloin luokse ja selitti, että passikopille pitää mennä ensin ja osoittelivat taaksepäin siihen suuntaan, josta olin tullut. Sieltä sitten heltisi se lipukekin porttiin. Ja sain passiini leiman, joka todisti, että olen riskitön matkustaja. 😂
Olisi sen portin yli tai ali varmaan halutessaan päässyt, jos olisi ollut tahallinen jänis ja pitänyt kiirettä. Virkailijatkin ovat vain ihmisiä ja voivat herpaantua tarkkaavaisuudessaan. Sen takia on myös valvontakamerat. Kyllä ne luvattomat matkustajat kiinni yleensä jää.