Pankin outoa toimintaa
Pankki blokannut kortin ihan ykskaks yllättäen. Olipa kiva bussiin noustessa huomata, että kortti ei toimi, vaikka saldoa on tilillä. Käteistä ei tietysti ollut ja nyt odotellaan pankin aukeamista. Onko tää yleistäkin, onko muille käynyt näin? Mulle ens. kerta.
Kommentit (37)
Minulla OP:n kortti.
Ap
Saas nähdä mitä selittävät pankissa.
Kuka on niin idi ootti että ei pidä käteistä mukanaan?
Minulla joskus suljettiin visa kun oli epämääräinen toiminto, vissiin joku koittanut varastaa sen. Ihan hyvä että blokkasivat. Tuli siitä kyllä viesti.
Onkohan kortin siru mennyt rikki.
Olisi kyllä hyvä olla varakortti matkassa.
Pääsetkö verkkopankin kautta avaaman sen kortin tai katsomaan kortin tapahtumia?
Onneksi on kahden eri pankin kortit lompakossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin idi ootti että ei pidä käteistä mukanaan?
Minä pidän käteistä kyllä aina mukana. Mutta ainakaan Tampereella se ei riitä, joukkoliikenteessä ei voi maksaa rahalla. On myös pikkukauppoja ja ravintoloita, joissa ei kelpaa käteinen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kortin siru mennyt rikki.
Olisi kyllä hyvä olla varakortti matkassa.
Jos se siru hajoaa, niin maksulaite käskee laittamaan kortin laitteeseen tai ilmoittaa, ettei korttia löydy tms. Perheenjäseneltä hajosi kortti äskettäin ja tuli tuollaisia ilmoituksia.
Nyt kyllä saat vakivastauksen: me emme voi tietää, mitä Sinun kortillesi on tapahtunut. Ota yhteys pankkiin.
Kuka menee maksamaan bussissa pankkikortilla???
toisissa ketjuissa käteisen käyttäjiä haukutaan- vaan eipä ole menneet setelit tai kolikot epäkuntoon.
Oletko teini, kun bussilla kuljet?
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Mielikuvituksessaan.
Is This Why PayPal Are FREEZING Accounts?! (Including Mine)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Mielikuvituksessaan.
Eihän ne lukijat aina toimi edes bussikortin kanssa.
Olipahan seikkailu. Pankissa joku pärski niin, etten viitsinyt jäädä odottamaan virkailijaa, joka viipyi selvittämässä kortin blokkaamista. Kotona kuitenkin nyt onnellisesti. Taksilla.
Niin, kävelin sit automaatille ja näyttöön ilmestyi teksti "kortin myöntäjä ei hyväksy tapahtumaa". Saldoa siis on tilillä.