Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 v tyttö ja pitkät hiukset

Vierailija
01.01.2007 |

Hermot menee tyttäreni kanssa. Se HALUAA että sen hiukset on pitkät. Se EI HALUA harjata niitä. Ja sitten ne on tietysti laadultaan helposti takkuuntuvat, mikä tekee harjaamisesta helposti tuskallista. Joka hemmetin päivä sama riitä, minä hoen harjaa hiukset ja tytär sanoo joo joo eikä harjaa. Sitten minä vedän pultit ja se itkee ja harjaa ja syyttää minua hirviöksi.

Olen väsynyt tähän riitelyyn. En tajua että tytär ei tajua että oikotietä ei ole. Jos haluaa pitää pitkät hiukset, ne on kammattava. Jos ei pysty huolehtimaan niistä, ne pitää leikata lyhyemmiksi. Leikkaus ei kuitenkaan missään tapauksessa halua edes " polkkaa" vaan yli hartioiden olevat hiukset.

Eikö 10v tytön pitäisi olla jo kiinnostunut ulkonäöstään???? Tyttäreni on ihan kaunis, nätti tyttö ja silti tällainen show.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosin 7v. pitkät hiukset enkä halunnut että niitä harjataan saatikka laitetaan kiinni. Sain kaksi vaihtoehtoa, joko leikataan lyhyeksi tai pidetään kiinni/harjataan. en halunnut että leikataan mutten antanut edelleenkään harjata. No niinpä kävin nini että yksi päivä hiukset olikin sitten lyhyet.

Vierailija
2/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen harjaamista. Älä vaan leikkaa hiuksia lyhyiksi. Minä olen vieläkin yli 30-vuotiaana katkera kun lapsena piti pitää tosi lyhyitä hiuksia.

Vierailija
4/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se sanoo että joo joo, harjaan, ja laittaa ne äkkiä kiinni etten huomaa millainen kuontalo sillä on... viimeksi oli nyrkinkokoinen takku kun ei ollut varmaan kuukauteen harjannut hiuksiaan läpi =0

Vierailija
5/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti nyrkin kokoisesta takusta.

Minä ainakin äitinä kieltäytyisin selvittämästä. Sanoisin, että selvitä itse tai leikataan lyhyeksi.

Kyllä varmasti yhden selvittelykerran tai hiusten leikkuun jälkeen alkaisi hiukset harjaantua.

Tai leikkaisin vaikka 3 cm joka lauantai jos ei olisi hiuksiaan viikolla pitkien hiusten arvon mukaisesti hoitanut.

Ja mulla oli kyllä juuri tuon kampaamistaistelun takia aina lyhyt tukka. Vasta 9-v aloin hiuksistani huolehtia ja sain pitemmät kasvattaa.

Vierailija
6/9 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei edes pystynyt harjaamaan koko pituudelta. Minä selvitin hiukset joka aamu ja ilta, ja tukka oli kiinni (yleensä letillä) juhlia lukuunottamatta, myös öisin. Koskaan ei ollut ongelmia isoista takuista. Pesun jälkeen Kerastasen Oleo-Relax hoitoöljyä runsaasti.

Tukka oli todella kaunis, mutta ennen kuin täytti 11-v., tyttöä alkoi harmittaa, kun ei pysytynyt itse pesemään hiuksiaan, joten silloin leikattin " lyhyeksi" .

Vierailija
7/9 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset vaatii hoitoa ja jos vielä takkuuntuvat niin kunnon hoitoainetta ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta myös!!

Vierailija
8/9 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä takkuja oli tietty usein, mutta olin sanonut, että letti lähtee, jos harjatessa vingutaan. Toimi hyvin. Meillä kokeiltiin vuosien varrella erilaisia harjoja, ja parhaaksi todettiin villisian harjasta olevat harjat.

Vierailija
9/9 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa varmasti harjaaminen kiinnostaa aika pian.

Samanlaista tappelua meillä on ollut aikoinaan. Kyllä se siitä ohi menee. Muista hoitaa hiukset hyvin ja opeta lapsi käyttämään hoitoaineita ja ongelma ainakin pienenee.