Naisen kiinnostuksen selvittäminen
Työpaikallani on nainen josta olen kiinnostunut. Miten saisin selville onko hän myös minusta kiinnostunut? En halua siis kysyä tai ehdottaa mitään. Enkä halua että oma kiinnostukseni paljastuu. Mitä tehdä?
Kommentit (23)
Jos olet kiinnostunut, niin ainoa vaihtoehto on ilmaista se kiinnostuksesi tai odottaa (ehkä ikuisesti ja turhaan) että mahdollisesti sinusta kiinnostunut nainen ilmaisee oman kiinnostuksensa.
Minä sinun sijassasi kysyisin kaveriksi jonnekin ihan tavalliseen asiaan. Siinä näkisi, onko luontevaa jutella ja olla yhdessä ilman, että siinä on vielä mitään muuta painetta. Vaikka mennä samaan aikaan syömään ja jutella mukavasti työasioista ja mitä kuuluu jne. kuin kenelle tahansa kaverille. Jos nainen on kiinnostunut, hän hakeutuu sen jälkeen itsekin seuraasi. Jos näyttää, että välttelee, siirry elämässä eteenpäin ja ole vain normaalisti työkaverina.
Läppäse perseelle ja kysy, että mitä lullukka?
Jos se on ujo niin ei se katso silmiin pitkään. Ei tämä keino toimi. Ja mä punastun jos joudun ite kattomaan häntä suoraan silmiin. Ja se on noloa.