Eikö muka tosiaan kukaan osannut käyttäytyä
Ahtisaaren hautajaisissa?
Koko ajan tulee iltalehtien jyrähdyksiä ja pöyristyksiä:
Marinilla oli vääränväriset korvakorut, Pentikäinen kuvasi selfien ennen tilaisuuden alkua ja Orpo käänsi selkänsä arkulle.
Vieläpä kehdattiin ihmetellä, miksi Tellervo Koivisto ei laskenut itse seppelettä arkulle (no miten hän olisi rollaattorilla päässyt portaat ylös arkun luo?)
Mitä vielä?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Selfien kuvaaminen on outoa. Sen ymmärrän, jos ottaa yhden kuvan esim. arkun kukkalaitteesta, mutta kuka muka poseeraa itse kuvassa arkku taustalla?
Ei kukaan poseerannut arkku taustalla, se Pentikäisenkin selfie oli kirkon penkiltä otettu. Ihan huhupuhetta moinen.
Skandaali! Orpo näytti takapuolta arkulle! Pentikäinen poseerasi jalka arkun kannella! Marinilla oli KULLANVÄRISET korvikset eikä hopeanvärisiä, vaikka KAIKKI tietävät, että kulta merkitsee iloa ja hopea surua!
Tyylikouluttaja pöyristyi! Piispa jyrähti! Katso kuvat!
Marinin korvakorut olivat pöyristyttävät mutta kukaan ei kiinnittänyt huomiota orpon rouvan auki liehottaviin hiuksiin joita oli vieläpä käherretty. Tai liian lyhyeen hameeseen.
Hautajaiset eivät ole hienostelujuhla mihin kiharretaan hiuksia.
Selfien kuvaaminen on outoa. Sen ymmärrän, jos ottaa yhden kuvan esim. arkun kukkalaitteesta, mutta kuka muka poseeraa itse kuvassa arkku taustalla?