Laitan tinderiin ehdon: miehen pelin pitää toimia.
Kommentit (36)
Eiköhän kaikilla toimi, jotka Tinderissä. Sitä vartenhan siellä ollaan.
Mulla on sama naisille: Värkin pitää toimia eli tulla yhdynnässä. Kyllästynyt noihin, jossa jos kostumiseen tarvitaan sormea, kieltä, päristintä ja suristinta. Orkusta nyt puhumattakaan.
Niin.
Varmastikko? Mistä sen voi tietää, mies..
Kun naisenvärkki 'pitäisi toimia' myös, eikö?
Sitäkin.
On vaikea, ellei (mahdotonta) täysin!, tietää ikinä mies etukäteen?
Ehkä.
Toi sun taktiikka: Mies laittaa ehdon tinderii, myös.
..Reilua?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama naisille: Värkin pitää toimia eli tulla yhdynnässä. Kyllästynyt noihin, jossa jos kostumiseen tarvitaan sormea, kieltä, päristintä ja suristinta. Orkusta nyt puhumattakaan.
Naiset varmaankin tappelevat sinusta, eikä kalenteristasi tahdo löytyä aikaa kaikille?
Mikään ei ole niin rasittavaa, kun mies, jonka heikon erektion takia koko homma toistuvasti keskittyy vaan siihen, että saa homman maaliin omalta osaltaan.
Ja nämä on usein niitä miehiä, jotka vaan haluaa ja haluaa🙄
Ei ikinä enää, kiitos.
No jos on ruma ja muutenkin surkea sängyssä, niin ei kai sitä enää ota eteen kauhean helposti
Ainahan peli toimii, jos nainen on kiihottava ja seksi hyvää. Kuinkas muuten.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin rasittavaa, kun mies, jonka heikon erektion takia koko homma toistuvasti keskittyy vaan siihen, että saa homman maaliin omalta osaltaan.
Ja nämä on usein niitä miehiä, jotka vaan haluaa ja haluaa🙄
Ei ikinä enää, kiitos.
Niin. ' Cest la vie..' - sellaista ( elämä on.)
Valintojavalintoja.. eikö niin?
Väärät.
Valinnat eivät ' aina mene vihkoon.. ' - Tai.
Aina. Vain sinne.. ;))
Onkohan ap miettinyt missä voisi olla vika, jos useammallakin miehellä on lerpahtanut....
Ap tässä. Olen kuulemma miesten mielestä kaikin puolin haluttava, mutta tuntuu että 50+ miehillä ei enää halut ja kyvyt kohtaa. Lisäksi en ole heti sänkyyn hyppäävää tyyppiä joten kuukausien virittely ja pettymys turhauttaa
Nuorempia olisi joka sormelle mutta mua ne ei kiinnosta.
N40
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen kuulemma miesten mielestä kaikin puolin haluttava, mutta tuntuu että 50+ miehillä ei enää halut ja kyvyt kohtaa. Lisäksi en ole heti sänkyyn hyppäävää tyyppiä joten kuukausien virittely ja pettymys turhauttaa
N40
No tuossahan itsekin sen syyn toteat.
Miksi ihmeessä väkisin haluat jonkun papparaisen, kun nuoria miehiäkin olisi tarjolla?
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
No tuossahan itsekin sen syyn toteat.
Miksi ihmeessä väkisin haluat jonkun papparaisen, kun nuoria miehiäkin olisi tarjolla?
M40
Hopeaketun vastustamaton charmi herättää aina optimismin. Josko tällä kertaa myös kanki kovenisi, toivoo hän?
Ap on varmasti aivan huippu ratsastamaan ja ottaa suihin ammattilaisen ottein.
Laitoin tinderiin viestin, että vain megabeibekunnossa olevat posiilinisheivatut, vähintään E-kupin kiinteät rinnat kauniskasvoiset tiimalasinaiset voivat ottaa yhteyttä. Sikäli kun toteuttaa kaikki fantasiani. Ikähaarukka tuossa 55 ylöspäin. Vain luomu kelpaa ja pitää todellakin olle überkaunis. Odottelen vastausta. Nyt varmaan ei tule paineita vastaajilla ja kerrankin tärppää.
Xbox ja Pleikkaripelit toimii hyvin
World of Warcraft toimii oikein hyvin. Pelastus parisuhteelta. Hyvä kun ajattelet miehen etua.
Kuka viriili mies jaksaa "kuukausien virittelyä", kun ap:lla kestää niin kauan päästä fiilikseen. Eihän tuolla tavalla löydä kuin sellaisia, joille riittää halaukset ja sänky on nukkumista varten.
Ne toimii kaikkien muiden kanssa.