Whatsapp viestit tiedot ei näy
keskustelu poistettiin äsken.
ilmeisesti vika on mulla eikä ole mitään uudistusta, mutta jollain muullakaan ei näkynyt tiedot
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päivitin nyt siis puhelimen.
vieläkään ei näy tiedot
ap
Millon olet viimeksi päivittänyt whatsappin?
pitääkö tämä tehdä siis erikseen?
juuri päivitin puhelimen
Kannattaisi päivittää se itse sovellus. Vaikka play-kaupasta tai mistä yleensäkin lataat ohjelmia. Voisit myös uudelleen käynnistää puhelimen, ehkä se auttaisi.
nyt on whatsapp päivitetty mutta en vieläkään näe niitä tietoja
ap
Heh, en heti meinannut ymmärtää mitä ap tarkoitti, mutta mullakin taitaa olla sama juttu. Tosin en tiennyt tollasesta toiminnosta ennen lainkaan.
mä käynnistin vielä puhelimen uudestaa ja nyt ne tiedot näkyykin!
kiitos paljon avusta kaikille vastanneille!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
mä käynnistin vielä puhelimen uudestaa ja nyt ne tiedot näkyykin!
kiitos paljon avusta kaikille vastanneille!!!!
ap
muille joilla oli sama ongelma mä tiivistän vielä
päivitin eka puhelimen, sitten päivitin whatsappin ja sitten käynnistin puhelimen uudestaan, sitten toimi
Voisiko joku auttaa. Sain whatsapiini tiedon että sinut on liitetty ryhmään Play store sovellus OKD Finland Y 39. Mikähän tämä ryhmä on. Voiko joku liitää minut ryhmään jos hän saa jostakin tietooni puhelinnumeron esim. yleisestä puhelintiedustelusta? Voiko joku liittää minut johonkin ryhmään vain jos esimerkiksi kirjoittaa yhden numeron väärin ja liittää vahingossa minut ryhmään? Esim. Henkilön pitää pyytää numeron 335 ryhmään ja hän kirjoittaa numeron vahingossa 336. Näin hän liittää ryhmään eri henkilön jonka oli tarkoitus liittää. Eli kuka tahansa voi minut liittää mihin tahansa ryhmään tahallisesti tai tahattomasti. Klikkasin ryhmän ja painoin : poistun ryhmästä. Vissin sillä selvä. Oliko huijaus vai vahinko tämä liittäminen tähän ryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku auttaa. Sain whatsapiini tiedon että sinut on liitetty ryhmään Play store sovellus OKD Finland Y 39. Mikähän tämä ryhmä on. Voiko joku liitää minut ryhmään jos hän saa jostakin tietooni puhelinnumeron esim. yleisestä puhelintiedustelusta? Voiko joku liittää minut johonkin ryhmään vain jos esimerkiksi kirjoittaa yhden numeron väärin ja liittää vahingossa minut ryhmään? Esim. Henkilön pitää pyytää numeron 335 ryhmään ja hän kirjoittaa numeron vahingossa 336. Näin hän liittää ryhmään eri henkilön jonka oli tarkoitus liittää. Eli kuka tahansa voi minut liittää mihin tahansa ryhmään tahallisesti tai tahattomasti. Klikkasin ryhmän ja painoin : poistun ryhmästä. Vissin sillä selvä. Oliko huijaus vai vahinko tämä liittäminen tähän ryhmään?
Voi liittää pelkällä numerolla ja todennäköisesti on vahingossa liittänyt väärän numeron.
Siis. Jos en olisi hoksannut poistaa itseäni tuosta ryhmästä. Niin olisin ryhmän jäsen tietämättäni jos en sitä whstsapissani huomaisi tai en kävisi whatsapissa pitkään aikaan ja juttu " menisi minulta ohi". Tämä on vissiin whatsapin heikkous. Kun meitä tällaisia jotka ehkä hoksaa on olemassa.
Voiko sinne whatsappiin laittaa asetuksista eston että kukaan ei voi sinua liittää mihinkään ryhmään vahingossa tai suunnitellusti. Haluaisin tietää jos palaan whstsappiin. Nyt olen poistunut sieltä. Harkitsen menemistä sinne myöhemmin.
Samajuttu täällä ja Samsung on myös.