Joko olette juoneet isänpäiväkahvit?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ja tämän isä(mieheni) nukkuu vielä. Heräävät varmaan parin tunnin sisään. Sitten syödään aamupalaa ja juodaan kahvit.
isä-oletettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ja lapset ovat huutaneet minulle koko aamun. Vielä nukkuessani vaimo heitti minua silmäkulmaan isänpäivälahjalla ja huusi perään.
Syytä en tiedä, ilmeisesti nukuin liian pitkään (klo oli 6.30).
Ihan huippu isänpäivä!
Siis oletko tosissasi?
Kyllä, tosin sievistelin vähän enkä kertonut ihan kaikkia sanamuotoja mitä minuun kohdistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kuorsaa vielä ja hyvä että nukkuu, välillä unen saaminen on vaikeaa. Tytär, vävy ja lapsenlapset tulevat joskus iltapäivällä hakemaan hänet ja juhlistelevat yhdessä. Kahvit keitän kyllä, mutta sit takaisin peiton alle, flunssalääkettä ja unta palloon!
Noin ne taudit just leviää 🙄
Aattelin pysytellä siellä peiton alla tiukasti etten tartuta..
Hain juuri työpaikan kahviautomaatista. Joten juuri menossa.
Isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ja lapset ovat huutaneet minulle koko aamun. Vielä nukkuessani vaimo heitti minua silmäkulmaan isänpäivälahjalla ja huusi perään.
Ihan huippu isänpäivä!
Siis oletko tosissasi?
Kyllä, tosin sievistelin vähän enkä kertonut ihan kaikkia sanamuotoja mitä minuun kohdistettiin.
Kai tajuat, ettei tuo ole millään muotoa normaalia tai hyväksyttävää?
Kyllä ja minä annoin hänelle lahjaksi suihinoton, kun tuo tyttö 4v on vielä siihen liian pieni.
Ei. Meidän perheen isä nukkuu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja minä annoin hänelle lahjaksi suihinoton, kun tuo tyttö 4v on vielä siihen liian pieni.
Kerro lisää lapsuudenkodistasi.
Vein miehen illalla päivystykseen ja hän nautiskelee siellä nyt isänpäiväkahvin sijaan kipulääkkeitä ja nukutusaineita. Ehkä mää pojan kanssa juon kahdestaan ne kahvit kun se joskus herää.
On juotu kaffet (koffit) kaffet. Kuudes kaffe (koffi) kaffe menossa.
Ihme hössötystä vai oletteko kaikki vähän höhliä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippu isänpäivä!
Meillä taas sankari herätti kaikki klo 7 riehumalla ja huutamalla koska kukaan ei muista edes isänpäivänä, vaikka normaalisti hän nukkuu vähintään yhteentoista. Raivosi kun ei ollut keitetty puuroa, vaikka hän inhoaa sitä. Kahvin kaatoi viemäriin kun se närästää. Kiitti sentään lapsia lahjoista. Sitten sotki koko kämpän ja paiskoi tavaroita kun ilmeisesti kaikkien olisi pitänyt madella maassa, sen sijaan kaikki tuijotti monttu auki showta. Äsken lähti menee. Hyvää isänpäivää vaan.
En juo isänpäiväkahveja, koska isä ei koskaan ollut mukana elämässäni ja on nyt jo ollut pitkään kuolleena. Hautakin on sen verran kaukana, etten lähtenyt viemään kukkaa tai kynttilää haudalleen.
Mies joi aamukahvit herättyään lasten kanssa aamulla. Itse heräsin puoli tuntia sitten, kun olin yövuorossa. Kohta juon minä kahvit ja mies ehkä myös uudelleen. Eilen käytiin juomassa anoppilassa isänpäiväkahvit.
Juon kahvit yksin, sillä "isäni" on väkivaltainen alkoholisti, emmekä ole tekemisissä. Sattuneesta syystä miehetkään eivät ole oikein kiinnostaneet.
Kateeksi käy teitä, joilla on hyviä ja turvallisia isiä ja miehiä elämässänne. Nauttikaa siitä.
Oppikaa ihmiset, miten taudit leviävät. Yksikään tauti ei tartu keneltäkään kenellekään, van alkusyy on jokaisen ihmisen oma elimistössä. Jos siellä on paljon stressiä, vuhaa, kateuttaa, säilöntäaineita, elimmistö on heikko ja immunitteetti olematon. Ensimmäisten viileiden säiten alkaessa verisuonet kutistuvat, tulee vilun tunnetta ja vilustuminen tulee helpommin. Jos elimistössä on vahva immuniteetti, ihmiset hyväsydämmellusiä, rakastavaisia, on monipuoliset tervelluset ruokatottumukset, kuka ezes ei sairastuis. Mitään ei tartu ulkopuolelta, vaan alkaa jokaisen oman sisimmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippu isänpäivä!
Meillä taas sankari herätti kaikki klo 7 riehumalla ja huutamalla koska kukaan ei muista edes isänpäivänä, vaikka normaalisti hän nukkuu vähintään yhteentoista. Raivosi kun ei ollut keitetty puuroa, vaikka hän inhoaa sitä. Kahvin kaatoi viemäriin kun se närästää. Kiitti sentään lapsia lahjoista. Sitten sotki koko kämpän ja paiskoi tavaroita kun ilmeisesti kaikkien olisi pitänyt madella maassa, sen sijaan kaikki tuijotti monttu auki showta. Äsken lähti menee. Hyvää isänpäivää vaan.
Toivottavasti lähti lopullisesti.
Ei ole juotu ei.. Olen lasten kanssa ollut ihan keskenämme päivän ja jos kahvia haluaisin niin itse sen saisin keittää. Mukulat eivät ole vielä toistaiseksi muistaneet että on isänpäivä niin saan olla ihan rauhassa. Koiran lenkitys ja sitten voikin alkaa murehtimaan huomista maanantaita ja työviikkoa. isänä en juuri syty näistä merkkipäivistä.