Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on kyllä jo pakko avautua

Vierailija
11.11.2023 |

Voi kele, että mä en voi sietää tätä kaiken personoimista! Etsin ensin monta päivää lapselle hyvää ja erityisesti hinta/laatu-suhteeltaan sopivaa pelihiirimattoa. Nyt tarvitsisin sitten itselleni pienen kivan hiirimaton tavalliseen käyttöön, mutta mitä tekee "älykäs" kaiken asiakkaan "parhaaksi" personoiva netti? Työntää ttu edelleen ensisijaisesti pelihiirimattoja, mutta nyt vaan pieniä (hain lapselle isoja koko pöydän levyisiä). Ttu tana mitä pskaa ja nyt alkaa jo mennä hermot, kun en pääse ohittamaan tuota edes parin päivän hakemisen jälkeen ja ongelma on kaikilla selaimilla kokeili sitten googlea tai mitä tahansa muuta! Ai että nämä muka niin loistavat ideat on sitten monin tavoin ihan loputtoman pskoja 😡 Täytyy kai putsata muistit perusteellisesti, jos sekään stana auttaa 🤬 Ja joo, en jaksa kipeänä olon, muuton ja kaiken muun jälkeen nyt yhtään. Ei mulla muuta. 

Kommentit (9)

Vierailija
2/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

* siis kokeilipa Chromea tai mitä tahansa muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle vois tehdä hyvää vähän avata haarojasi. Vaikka mulle.

Vierailija
4/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut evästeistä? Vika ei ole googlessa eikä selaimissa, vika on siinä, että et osaa poistaa evästeitä ja tyhjentää sivuhistoriaa joka päivä.

Vierailija
5/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://cdon.fi/kodin-elektroniikka/gaming-musmatta-med-led-ljus-rgb-va…

Kiitti vinkistä! Pitää miettiä oisko tuo tai joku muu tuolta meille sopiva. Sitten kun vielä löytyisi se pieni kiva matto mulle ja etenkin että pääsisin "ohittamaan" aiemmat haut...

Vierailija
6/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut evästeistä? Vika ei ole googlessa eikä selaimissa, vika on siinä, että et osaa poistaa evästeitä ja tyhjentää sivuhistoriaa joka päivä.

Kyllä osaan ja tiedän, mutta en sentään kuvitellut, ettei haut onnistu ollenkaan, jos on edes yksikin sama sana. Erottelin haut täysin eli lapselle käytin erityisesti sanaa pelihiirimatto ja iso, itselleni pelkkää hiirimattoa (ja pieni ym.). On se nyt oikeasti ihme, jos muisti pitää tyhjentää päivittäin tai tässä tapauksessa jopa kesken päivän. Tämä kaiken personointi ja ennakointi ei ole ok eikä ainakaan mikään parannus monessakaan mielessä!

Vierailija
7/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos joku tietää missä on hyvä valikoima pieniä neutraaleja/harmonisia/kauniita hiirimattoja, niin olen vinkistä ikikiitollinen. Mä sain toistaiseksi tarpeekseni enkä jaksa nyt yrittää hakuja vähään aikaan, sillä en enää tiedä miten tarkkaan tuo rakkine on lopulta putsattava. Vähän tuntuu jo siltä, että näinköhän mitkään välimuistin ym. putsaukset enää pelkästään auttaa. 

Vierailija
8/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle vois tehdä hyvää vähän avata haarojasi. Vaikka mulle.

No se tästä kaikesta hermoromahduksesta nyt vielä puuttuisi. Kuule usko pois, se ei todellakaan ole ratkaisu yhtään mihinkään. Ei sulle eikä mulle. Ja voin kuule kertoa pitkän kokemuksen myötä, että se on lopultakin aika yliarvostettua hommaa ja itsekseenkin pärjää vallan mainiosti, joskus jopa paremmin.

Vierailija
9/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos joku tietää missä on hyvä valikoima pieniä neutraaleja/harmonisia/kauniita hiirimattoja, niin olen vinkistä ikikiitollinen. Mä sain toistaiseksi tarpeekseni enkä jaksa nyt yrittää hakuja vähään aikaan, sillä en enää tiedä miten tarkkaan tuo rakkine on lopulta putsattava. Vähän tuntuu jo siltä, että näinköhän mitkään välimuistin ym. putsaukset enää pelkästään auttaa. 

Jos vaikka opettelisit käyttämään sitä tietokonetta, niin auttaisi asiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan