Noniin se olis pikkujoululauantai ja tämä tavallinen mies lähtee hakemaan pakit neitokaisilta
Kohta käy baariin tämän tavismiehen tie vaan tuhoon tuomittu se on jo lähtiessä:( ei sitä naisseuraa saa kun ei ole toimitusjohtajamenestyjämallipoika. Tänä iltana luovutan viidensien pakkien jälkeen
Kyllä on raskasta olla tavallinen suomalainen mies mut ei siinä muukaan auta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä:/
Kommentit (9)
Minäkin jaksoin hakata päätä samalla tavalla seinään vuosikausia. Jossain vaiheessa sanoin itselleni: "kiitti, mulle riitti", ja päätin unohtaa naiset lopullisesti. En ole katunut, elämänlaatu parani huomattavasti, kun en murehdi enää asiaa.
M38
Eli mies hakee seuraa nuorilta neidoilta, eikä ikäisiltään.
Siis tavallinen tarina. Seuraavaksi palaa ruikuttamaan, miten ei kelvannut, vaikka valitsi kauneimmat ja nuorimmat, ja oli filmaattinen.
Silloin kun itse olin sinkku, niin varmin keinohan se oli sinkkuna myös pysyä, että vietti lauantai-illat baarissa.Ei sieltä humalaisten joukosta mitään todellista löydä.
Voin nyt ihan sanoa että tuo toimitusjohtaja-malli mussutus on täyttä paskaa. Tuolla logiikalla olisi vielä enemmän sinkkumiehiä...
Ei tavalliset miehet kitise täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tavallinen tarina. Seuraavaksi palaa ruikuttamaan, miten ei kelvannut, vaikka valitsi kauneimmat ja nuorimmat, ja oli filmaattinen.
Ei kai aloittaja maininnut, minkä ikäisistä yrittää seuraa saada.
Ajattele positiivisesti . Kasvata itseluottamustasi.Ajattele kun puhut naisen kanssa että onpa kiva ja positiivinen ihminen.Puhu kivoja asioita.
Esim: Lähdetkö kanssani juomaan kupin kaakaota ensimmäisenä adventtina X paikkaan? Jos sinulla on säkä voisin ostaa sinulle joulukukan sen kunniaksi!
Jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai aloittaja maininnut, minkä ikäisistä yrittää seuraa saada.
Ei, eikä maininnut omaakaan ikäänsä.
Eri
Hyvää sinkkujenpäivää vaan.