Miksi joululeffat on aina romanttista hömppää?
Okei, on poikkeuksiakin. Mutta suurin osa on tylsiä rakkaustarinoita. Hoh hoijaa. Mistä tämä aihepiiri on joululeffoihin napattu? Ei joulu minusta nyt mikään erityinen parisuhteen löytymisen aikakausi ole.
Kommentit (16)
Yksin kotona taitaa tulla joka joulu.
Mä ainakin tykkään. Mitä vikaa niissä muka on?
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tykkään. Mitä vikaa niissä muka on?
Epärealistinen romantiikka on vikana.
Olen vasta viime aikoina tykästynyt niihin klassisiin jouluelokuviin joissa uranainen lähtee maalle jouluksi ja paikallinen könsikäs valloittaa sydämen <3
Ei kiitos synkistelijöille, hus!
Olis kyllä hauska nähdä joku jouluaiheinen hyytävä kauhuleffa. Tai trilleri.
Haluaisin nähdä joulu-aiheisia kauhuelokuvia.
Bad Santa ja Die Hard eivät ole hömppää
Joulu on hyvän fiiliksen ja läheisten ihmisten aikaa. Rakkaus on myös hyvä fiiilis. Tästä yhteys. Love actually on aivan ihana leffa, sitä loppua ei pysty katsomaan itkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan kauhuleffa, mutta katso Rare exports.
Ei niissä varmaan mitään vikaa ole, mutta kaikki eivät ole romanttisten elokuvien ystäviä. Samalla kaavallahan ne etenee ja ei vain jaksa seurata, liian tyksiä yleensä.
Kun tuota leffatarjontaa selaa, niin huonosti löytää kivoja joululeffoja. Ja nää Die Hardit ja Yksin kotona leffat on tullut katottua jo useammankin kerran.
Hallmark on uskonlahkojen firma, ne ei osaa tehdä muuta.
Petyin kun huomasin että näyttelijät Emily Osment ja Lacey Chabert on niiden kirjoilla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä hauska nähdä joku jouluaiheinen hyytävä kauhuleffa. Tai trilleri.
Katso Krampus
Vierailija kirjoitti:
Silent night deadly night 1-4
Krampus
Santaś slay
Krampus on oikein mainio joulukauhuleffa, on niitä muitakin, mutta nyt en enää muista mitä, muistaakseni joku lelukauppaleffa täynnä kauhua joulumeiningeissä on, mutta nyt en jaks sellaista googletella. Mut näkisin tässä markkinaraon, hyville jouluaiheisille kauhuleffoille.
En itse ole hömpän ystävä, mutta tykkään kyllä joulun rakkaushömppäleffoista. Ehkä se on se mitä markkinamiehet ovat meille tyrkyttäneet, mutta kaipaan joulun ajalta juuri sellaisia sohvahetkiä koko perheen kera, kädessä kupponen kuumaa ja jotain leppoisaa joulukatsottavaa, jossa onnellinen loppu.
Die Hard on klassinen joululeffa