Hampaiden tehopuhdistus hammaslääkärillä
Onko joku saanut todella hyvän hampaiden tehopuhdistuksen hammaslääkärillä? Millä menetelmällä? Paljonko maksoi?
Itse kärsin läiskittäisistä etuhampaista. Kahvia, tupakkaa, lääkitystä Kaikenlaisia kotikonsteja olen kokeillut, mutta niistä ei ole ollut apua. Oikeasti hyviä neuvoja kaipaisin!!
Kommentit (5)
Ultraäänellä ainakin puhdistavat. Itse kävin suuhygienistillä ja hän poisti hammaskiven ja kahvin värjäytymät ultraäänellä.
Ainakin minulla hammaskiven poisto ultraäänellä kirkastaa värin muutenkin aivan riittävästi. Oma hammaslääkärini ei erityisemmin suosittele valkaisumenetelmiä.
Suuhygienisti putsaa hampaat. Maksaa n. 200 e
Vierailija kirjoitti:
Joo puhdistutin ja yksi hammassilta, ei edes kovin vanha, lähti irti. Sitä ei voinut enää laittaa takaisin. Tuli kallis lysti kun jouduin teettämään implantaatteja. Ikinä en enää tehopuhdistusta aio antaa tehdä.
Korvasiko se yhden vai useamman hampaan? Jouduttiinko siinä hiomaan niitä viereisiä hampaita, joiden varaan silta kiinnitettiin?
Joo puhdistutin ja yksi hammassilta, ei edes kovin vanha, lähti irti. Sitä ei voinut enää laittaa takaisin. Tuli kallis lysti kun jouduin teettämään implantaatteja. Ikinä en enää tehopuhdistusta aio antaa tehdä.