Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa enkä muista koska minua on halattu

Vierailija
11.11.2023 |

Näin sinkkujen päivän kunniaksi sanon tämän. Sinkut kun luulee, että parisuhteessa saa hellyyttä. Itselläni on varmaan reippaasti yli kymmenen vuotta, kun on halattu.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sinun itsearvostus, kun elät tuollasessa suhteessa? 

Vierailija
42/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mee kymmentä minuuttiakaan kun baarissa vihjaat. Johan saat halauksia. Ja sen voi toistaa vaikka seuraavana päivänä. Siellä saat melkeinkin valita ketä haluat halata. 

Toimi viime vuosituhannella, nykyään #metoo

Vierailija
44/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä:

- eri makuuhuoneet

- ei halauksia, ei suudelmia, ei seksiä, ei minkäänlaista kosketusta

- esitetään pariskuntaa kun aikuiset lapset läsnä

- ei käydä saunassa samaan aikaan

- ei katsota silmiin, ei ole oikeastaan koskaam katsottu

- puoliso työnarkomaani, ei tehdä juuri

mitään yhdessä, ehkä kävellään joskus ja keskustellaan yleisellä tasolla maailman asioista tai lapsista.

Mietin, että millaista olisi, jos joku mies aidosti olisi minusta kiinnostunut? Ajatuksistani ja persoonastani? Olen myös lihava, ruma, 55v. nainen.

Vierailija
45/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä:

- eri makuuhuoneet

- ei halauksia, ei suudelmia, ei seksiä, ei minkäänlaista kosketusta

- esitetään pariskuntaa kun aikuiset lapset läsnä

- ei käydä saunassa samaan aikaan

- ei katsota silmiin, ei ole oikeastaan koskaam katsottu

- puoliso työnarkomaani, ei tehdä juuri

mitään yhdessä, ehkä kävellään joskus ja keskustellaan yleisellä tasolla maailman asioista tai lapsista.

Mietin, että millaista olisi, jos joku mies aidosti olisi minusta kiinnostunut? Ajatuksistani ja persoonastani? Olen myös lihava, ruma, 55v. nainen.

Mitä järkeä on olla tuollaisessa parisuhteessa?  Eihän tuota voi edes parisuhteeksi sanoa. Olen pahoillasi sinun puolesta. 

Vierailija
46/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyvin samanlaisia kokemuksia kuin 55v naisella. Ei seksiä yli 15 vuoteen, mies kuitenkin mustasukkainen, koska alkoholisti. Olemme molemmat työelämässä. Olen jäänyt pelon takia, näin selitin itselleni. Sitten mieheni sairastui vakavasti, siitä on kuitenkin jo 10 vuotta. En oikeasti enää tiedä miksi en ole lähtenyt. Nytkin ryyppää, kiroilee ja haukkuu 

Vierailija
47/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset itse mene halaamaan puolisoasi? 

Vierailija
48/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halata. Mutta erota ei voi. Perhe,raha. ,asunto.mökki,auto ja täydellinen avuttomuus kaikessa nykytegnologiassa. Ja rahaa ei ole itsellä koska tulot minimi tulot.

No NYT ymmärrän iloisia leskiä!😉

Vierailija
49/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita halaajia ja rakastajia ovat naimisissa olevat.

Vierailija
50/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukolles, että halaa mua. Ei se oo mikään ajatustenlukija. 

Vierailija
51/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halata. Mutta erota ei voi. Perhe,raha. ,asunto.mökki,auto ja täydellinen avuttomuus kaikessa nykytegnologiassa. Ja rahaa ei ole itsellä koska tulot minimi tulot.

No NYT ymmärrän iloisia leskiä!😉

Ei lesket ole iloisia vaan vihaisia, toisaikaisia, ilkeitä, katkeria jne.

Vierailija
52/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset itse mene halaamaan puolisoasi? 

Koska hän työntää pois.

Monta kertaa torjuttu seksi?

Ei meillä sellaista ole.

Vaaditko teinineitsyille esitettävän soidintanssirituaalin ennen jokaista yhdyntää ennekuin loppui kokonaan?

En vaatinut. Miestä ei vaan enää huvittanut.

Aa. Olette siis miespari.

En osaa neuvoa muutakuin, että se pois vetäytyvä on ainakin ihan lukossa. Epävarma mustasukkainen masentunut. 

Apuja tarvitsisi.

Sinäkin aapee tarvitsisit apuja.

Minä viestit- miltä minusta tuntuu (veikkaan, että molemmilla on nyt noita, mikä tuntuu pahalta toisen käyttäytymisessä) ja sen kertominen, että se toinen on tärkeä, ovat ne ydinasiat. 

Näin ajattelen. Teillä on nyt lukko ja avainta ei ole. Jos haluatte kumpikin, niin kyllä te sen avaimen löydätte. Etsikää ja pyytäkää siihen apuja.

Vierailija
53/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naisetkaan taida saada Suomessa avioliitossa halauksia. Maailman onnellisimmassa maassa on tasa-arvoyhteiskuntien onnettomimmat naiset. 

Vierailija
54/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ollut tässä parisuhteessa 20 vuotta . Koskaan ei ole halaus tai muukaan hellyys tullut naisen aloitteesta.  Nyt ei enää kelpaa edes minun aloitteesta.. pyristelee pois vaan.. :(

No mitä jos vaikka joskus osallistuisit ihan pyytämättä ja kunnolla arjen askareisiin ja lasten hoitoon. Osaisit itse katsoa mitä jääkaapista puuttuu ja käydä ostamassa lisää. Ihan itse todeta että pyykkikori alkaa täyttyä ja laittaa koneen päälle. Ihan itse hoitaa joskus lastenkin asioita. Ja mikä tärkeintä, sen jälkeen kun olet nauttinut koko päivän täysihoidosta samalla kuitenkin luetellen mitä kaikkea on tehty väärin tai jätetty tekemättä, älä tule keskellä yötä pleikkarin äärestä vinkumaan läheisyyttä ja seksiä kun sinä tarvitset niitä. Minun tarpeistani viis, edes yöunen tarvetta et kunnioita.

Vierailija
55/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hyvin samanlaisia kokemuksia kuin 55v naisella. Ei seksiä yli 15 vuoteen, mies kuitenkin mustasukkainen, koska alkoholisti. Olemme molemmat työelämässä. Olen jäänyt pelon takia, näin selitin itselleni. Sitten mieheni sairastui vakavasti, siitä on kuitenkin jo 10 vuotta. En oikeasti enää tiedä miksi en ole lähtenyt. Nytkin ryyppää, kiroilee ja haukkuu 

Mun isä oli semmonen. Äkkipikainen ja alkoholia. Kun mun äiti vihdoin lähti, niin minäkin aloin voida paremmin. Olin itse siinä kolmenkymmenen.

Äiti alkoi välittää itse itsestään, eikä mun tarvinnut koko ajan pelätä sen puolesta. Eivät virallisesti eronneet. Avioehto ja välillä sukujuhlissa näkivät. Ihan asiallista. Välittivät kuitenkin toisistaan. Eivät sanan katon alle mahtuneet. 

Isäkin sai mahdollisuuden muuttua.

Kumpaakin vanhempaani rakastin. Isä kuoli keväällä. Äidillä on nyt muistisairaus.

Vierailija
56/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naisetkaan taida saada Suomessa avioliitossa halauksia. Maailman onnellisimmassa maassa on tasa-arvoyhteiskuntien onnettomimmat naiset. 

Tuskin naiset haluaakaan tulla halatuksi. Parempi ilman häirintää.

57/57 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten haluaisinkaan halata erästä naimisissa olevaa naista. Ei niin kuin virallisesti halataan jotain työtoveria tai onniteltaessa sukulaista tmv., vaan halata niin kuin mies halaa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan