Alapääkarojen värjäys
Voikohan alapään karvoja värjätä esim. hiusvärillä, ne kun alkaa vanhemmiten harmaantua ja harventua.
Kommentit (22)
Minkähän v..un takia?? Kokeile lankata ne jos on pakkomielle!
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mietin.
AP (Jani 16v)
He nna värillä saa aika helposti. Ainaskin jos tummaksi haluat
Eipä nuo ole väriä muuttaneet alapäässä vaikka ikää 62 . Hiukset harmaantuu siitä nuoruuden lähes mustasta ja rintakarvoituskin on alkanut harmaantumaan ylhäältä .
Vierailija kirjoitti:
Onhan mustat paremmat kuin harmaat. Harmaat on rumat.
Jos käytät kaupasta ostettavia hiusvärejä, sinetöi "viiva" ensin putkimiehen teipillä, sillä väriä ei saa mennä limakalvoille. On sen verran vahvoja myrkkyjä. Ja jos viivan kohta ei ole sheivattu, pitää värjäys tapahtua selinmakuulla, lantio tyynyjen päällä ylhäällä, ettei väriä pääse valumaan alaspäin. Kokemusta on nimittäin.
Sateenkaarivärjäys on nykyaikaa kummallakin. Myös perskarvojen osalta.
Mitä väriainetta pitäisi käyttää peräaukon ympärille piirrettävässä sydämessä. Ettei tulisi ihovaurioita.
Mulla on ollut siniset ja Punaiset karvat 735
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut siniset ja Punaiset karvat 735
Kiva, millä värjäsit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väriainetta pitäisi käyttää peräaukon ympärille piirrettävässä sydämessä. Ettei tulisi ihovaurioita.
Älä pyyhi persettä, siitä tulee luonnostaan toivomasi kuvio!
Blondasin joskus pillunkarvani. Näytti rivolta.
Vierailija kirjoitti:
Blondasin joskus pillunkarvani. Näytti rivolta.
Meillä meni päin vastoin. Minulla on todella hennot ja vaaleat karvat. Kerran mieheni ehdotti, että mitä jos värjätään minun alapääni karvat mustaksi.
Ensin ajeltiin kiitorata, mutta mistään ei löytynyt siihen hätään hiusväriä. Päädyimme lopulta värjäämään vähäiset karvani ripsivärillä. Mies kyllä tykkäsi kovasti. Sai varmaan mielessään vierasta ja se kiihotti jopa minua älyttömästi.
tähänhän on siis ihan omia värejä kaupan
Keräät vaan ne lattialta talteen sheivaamisen ja värjäät vaikka kattilassa dylonin napeilla. Värivaihtoehtoja on kymmniä. Kudo vaikka lapaset lastenlapsille.
Sileänä posliinina ei tarvitse tuskailla mummonakaan näiden ongelmien kanssa.
Miten perskarvat pitäisi kammata, että olisi nyt muodinmukainen?
Vierailija kirjoitti:
Miten perskarvat pitäisi kammata, että olisi nyt muodinmukainen?
Puhalletaan pieremällä putkelle!! Vähän kostea pieru auttaa karvat pysymään toivotussa kuosissa!
Senkun.