Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronatilanne?

Vierailija
11.11.2023 |

Mikä on todellinen koronatilanne. Lehdet tuntuu taas huutavan paniikkia. Onko tämä joku lehdistön luoma paniikki vai onko oikeasti syytä huoleen? Onko nyt pahempi tilanne kuin esim viime syksynä? Mikä on tilanne maailmalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse töissä terveysasemalla. Kohtaan päivättäin paljon flunssapotilaita. En käytä maskia. Olen terveenä ollut koko syksyn. Vaikka olenkin alueella, jossa tilanne lehtien mukaan paha.

Vierailija
2/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kaikenlaista flunssaa paljon liikkeellä. Koronaa myös. Tiedän kyllä useita jolla korona joko nyt tai lähiaikoina muttei mitään kovin vakavaa.

En lietsoisi paniikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden 95v tiedän kuolleen muutama viikko sitten koronaan. Oli tosin muutenkin sairas.

Vierailija
4/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle anoppi sanoi, että menkää nyt kiireesti ottamaan korona rokotteet, kun hän kuuluu riskiryhmään, niin kuulemma saisimme myös. Katsoin alueeni rokoteohjetta, en mielestäni ollut oikeutettu. Inf.rokotteessa oli tuo läheinen, jolla immuunipuutosta

Vierailija
5/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätevesinäytteissä korona kasvaa räjähdysmäisesti. Ministerit levittävät käsiään. Ei hyvältä näytä.

Vierailija
6/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina mietin, että mistä sitä tietää vaikka kuuluisi riskiryhmään 

Vierailija
7/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy maailmalta.

Vierailija
8/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan, en edes pandemian pahimpina vaiheina ole tiennyt suoraan yhtä montaa ihmistä, joilla olisi koronatartunta kuin tällä hetkellä. Tuntuu että töissä ja lasten kouluissa on ihan hirveästi koronaa ja siihe päälle ne, jotka ei kotitestejä edes tee mut on oireisia.

Se millaisen taudin kukakin saa, on kyllä ihan lottoa, osa mennyt vaan päänsäryllä ja lyhyellä kuumeella, osa taas on viikkoja tosi kipeitä.

Vierailija
9/9 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön olisi pikaisesti syytä ehdottaa koronanyrkin perustamista!