Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Roy joutui tappeluun Helsingissä: "Olen pettynyt nuoriin suomalaisiin miehiin"

Vierailija
11.11.2023 |

Ei hyvä helvetti, että saa taas hävetä suomalaisten luolamiesjunttien käytöstä! 🤦 Mikä nuoria suomalaismiehiä vaivaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/53a2a5b3-9513-4796-b379-143360…

"- Eilen illalla seitsemän jälkeen olin aasialaista syntyperää olevan ystäväni kanssa kävelemässä Kampissa. Kolme kaveria meni skootterilla ohi. He alkoivat huudella rasistisia kommentteja ystävälleni, Rissanen kertoo.

Pian he kohtasivat porukan uudestaan, jolloin Roy otti solvaukset puheeksi.

- Pysäytin heidät ja kerroin heille, että he ovat ystävälleni anteeksipyynnön velkaa. Se eskaloitui väittelyksi ja lähdimme kävelemään pois. Yksi heistä sylki selkääni. Se ei ollut ok, Roy Rissanen sanoo.

- Vedin hänet pois skootterin selästä ja painimme hieman, heittelimme toisiamme. Pääsin irti hänen otteestaan. Pidin pienen tauon ja hän sai iskettyä minua vasemmalla koukulla.

Tämän jälkeen Rissanen kertoo yllättäneensä vastustajansa peliliikkeellään.

- Parasta oli hänen ilmeensä, kun nostin hänen hattunsa maasta ja ojensin sen hänelle. Se pelko hänen silmissään, mutta olin tosissani, halusin antaa sen takaisin.

Pari vuotta Suomessa asuneella Rissasella on viesti suomalaisille miehille.

- Olen pettynyt nuoriin suomalaisiin miehiin. He ovat jääneet jälkeen yhteiskunnassamme. Se on valitettavaa, hän sanoo."

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä ajelee kantikset ihan samalla tavalla niillä potkulaudoilla.

Roy on varmaan maalaisena mölissyt jotakin humalassa ja saanut sitten neppariinsa.

Ei tarvita ulkomaalaisia, ihan kotiperäinen stadin kundi voi antaa flindasta nuppiin.

Vierailija
22/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roy näyttää mallia, miten rohkea ja fiksu mies puolustaa ystäväänsä. Rasistijunttien öykkäröintiin pitää aina puuttua. Muuten ne luulevat, että saavat urpoilla miten mieli tekee, jos kukaan normaali ihminen ei uskalla sanoa vastaan.

Näköjään pääkaupunkiseudullakin asuu näitä peräkammarin poikia ja tyttöjä, jotka eivät ole eläissään käyneet Suomen ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roy näyttää mallia, miten rohkea ja fiksu mies puolustaa ystäväänsä. Rasistijunttien öykkäröintiin pitää aina puuttua. Muuten ne luulevat, että saavat urpoilla miten mieli tekee, jos kukaan normaali ihminen ei uskalla sanoa vastaan.

Näköjään pääkaupunkiseudullakin asuu näitä peräkammarin poikia ja tyttöjä, jotka eivät ole eläissään käyneet Suomen ulkopuolella.

Olivatko ne huutelijat suomalaisia vai "suomalaisia"?

Vierailija
24/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuultu taas yksipuoliset ulinat kännirähinästä. Usko tollasta paskanpuhujaa hetkeäkään.

Vierailija
25/25 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roy näytti uuden(?) puolen itsestään. Eikös hän olekaan siloteltu herrasmies...?