Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIllaisia juntteja Kampissa oikein hiihtää, kun ohikulkeville huudellaan rasistisesti ja päälle syljetään?

Vierailija
11.11.2023 |

Kyseessä vielä aasialainen, joten en ymmärrä huutelua. Mitä Helsingille on tapahtumassa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/53a2a5b3-9513-4796-b379-143360…

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roy onkin nakkaritason suomijuntti :p

Uusi nykänen...

Ainoa joka tässä on juntti on sun kaltaiset vässykät jotka vain nolaa itsensä ja kanssaihmisensä tuollaisella käytöksellä. Sä varmaan myös kiittelisit kun lomamatkalla tulisit haukutuksi ja päälle syljetyksi ja kokisit väkivallan uhkaa? Mua hävettää millaiseen tasoon tää maa on vajonnut, ei kunnioiteta ketään eikä mitään, nyrkkiä ja väkivaltaa saa pelätä jo ihan kakaroiltakin. Tähän tää kurittomuus ja päänsilittely nyt sitten johti jota aloitettiin harjoittamaan 2000-luvulla. Ollaan saatu sitä mitä tilattu.

Wallah mä laitan sun pää kiini!

Kiitos. Yleensä teikäläiset taitaa haluta sitä paremminkin irti.

Vierailija
42/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nuo helsinkiläisten pikkumurheet.

Ei meillä kirkkonummella ole mitään tuon suuntaistakaan murhetta. Itsellä suurin murhe on kun golf kenttä sulkeutuu taas talveksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen avoin rasistisuus yhdistettynä valitettavaan vaalimenestykseen on antanut vähemmän lahjakkaille persufaneille ikään kuin luvan tähän huuteluun, väkivaltaan ja sikailuun. Erikoista, että puolueen jäsenien ja ex-jäsenien osuutta t e r r o r suunnitelmiin ei ole tuotu riittävästi esiin mediassa. Jostain katujengeistä, joita on ollut aina, jaksetaan ulista taukoamatta. Muistuu mieleen, että Saksassa eräs toinen puolue veti ihan samalla linjalla, demonisoi vähemmistöjä ja lopputuloksen tiedämme. 

Vierailija
44/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä samat naiset lapsineen ovat huolissaan katuryöstöistä ja huutamassa kun kuitenkin pitävät niitä ihan normaaleina asioina? Miksi he huutavat apua "persumiehiltä" silloin kun heitä r@iskataan? Missä heidän suvaitsevaisuutensa silloin on? 100% varmuudella en muuten ole auttamassa ,en tuhlaa aikaani edes 112 soittamiseen. 

Sitä saa mitä tilaa.

Kukaan ei halua teiltä apukoulupersuilta yhtään mitään. Teillähän on niitä raiskareita puolue pullollaan, eli teitä v a m m a i s i a tuskin kukaan huutaa apuun. 

Miksi koko keskusteluketjun ajan olet koittanut haastaa riitaa ja erimielisyyttä?

Etkö osaa keskustella asiallisesti asioista eri mieltä olevien kanssa ja perustella mirlipidettäsi?

Olet kyllä aika outo.

Persu puhuu asiallisuudesta 😂

Vierailija
45/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö maailmassa tapahtuu. Ruoata on ylituotantoa ja ihmiset lisääntyy. Kun ihmisiä syntyy liikaa niin homma lähtee lapasesta, kun jengiä ei pystytä hallitsemaan. Tämä ongelma hoituu taudeilla ja sodilla tai luonnonmullistuksella. 300 tuhatta vuotta on täällä ihminen nainut menemään, eikä kuuta pidemmälle olla vieläkään päästy.

Vierailija
46/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo huudeltu ja olen käynyt Kampissa ties kuinka monta kertaa. 

Eihän lihaville naisille kukaan raaski huutaa muutenkaan. Kaikki säälivät teitä ja tuntevat myötähäpeää.. jaxuhali . Tui tui.

Erivärisille huutelu ok?

Vierailija
47/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roy onkin nakkaritason suomijuntti :p

Uusi nykänen...

Ainoa joka tässä on juntti on sun kaltaiset vässykät jotka vain nolaa itsensä ja kanssaihmisensä tuollaisella käytöksellä. Sä varmaan myös kiittelisit kun lomamatkalla tulisit haukutuksi ja päälle syljetyksi ja kokisit väkivallan uhkaa? Mua hävettää millaiseen tasoon tää maa on vajonnut, ei kunnioiteta ketään eikä mitään, nyrkkiä ja väkivaltaa saa pelätä jo ihan kakaroiltakin. Tähän tää kurittomuus ja päänsilittely nyt sitten johti jota aloitettiin harjoittamaan 2000-luvulla. Ollaan saatu sitä mitä tilattu.

Wallah mä laitan sun pää kiini!

Peppupersu esiintyy ulkomaalaisena 😂

Vierailija
48/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistisesta huutelusta tai kirjoittelusta tulisi antaa ehdotonta. Lisäksi mahdollinen jälkikasku otettava huostaan.

Vierailija
49/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän lihaville naisille kukaan raaski huutaa muutenkaan. Kaikki säälivät teitä ja tuntevat myötähäpeää.. jaxuhali . Tui tui.

Erivärisille huutelu ok?

Ainakin vasemmiston mielestä

Vierailija
50/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erivärisille huutelu ok?

Ainakin vasemmiston mielestä

Mihin tuo töräyksesi perustuu? 

Vierailija
51/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä samat naiset lapsineen ovat huolissaan katuryöstöistä ja huutamassa kun kuitenkin pitävät niitä ihan normaaleina asioina? Miksi he huutavat apua "persumiehiltä" silloin kun heitä r@iskataan? Missä heidän suvaitsevaisuutensa silloin on? 100% varmuudella en muuten ole auttamassa ,en tuhlaa aikaani edes 112 soittamiseen. 

Sitä saa mitä tilaa.

Näin muuten viime kesäkuussa kun jotain naista ängettiin autoon, mä ensin ihmettelin että mitä tässä tapahtuu mut aattelin että ihan normisettiä, joku känninen nainen taas on hankala. Mut parinpäivän pääst oli lehdes et joku muidu ois reipattu ja tuntomerkkei siit autosta ja joku poliisin numba mietin eka et pitäiskö soittaa mut aattelin ettei oo mun pala kakkuu ja annoin olla. Vanha juttu jo ja näit nyt tapahtuu muutenki eikä siit mulle mitää hyötyy ois ollu kun tuskin mitään palkkioo tollasest saa kumminkaa.

Vierailija
52/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo aasialaistaustainen maksettu nainen? Se voi selittää kohtausta.

Siinä tapauksessa kimppuun olisi käynyt suominainen.

Vierailija
53/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erivärisille huutelu ok?

Erivärisyys ei oo vam maisuutta lihavuus on. Se on se ero. Siks säälipisteet.

Vierailija
54/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taikkuhieroja.

Vierailija
55/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kun sanon niin en usko tuohon uutisoituun juttuun tai ainakin siitä on jätetty se kertomatta mikä mahtanut provosoida alkuun tuollaisen.

Jo pelkkä aasialainen jotenkin ei sovi kuvaan koska eihän heitä vastaan niin hirveästi ole antipatioita.  Toki jos jääräpäisesti kinkeää vasemmanpuoleista liikennettään täällä niin saattaahan se tietty joitakin ärsyttääkin.

Olisko ihan julkisuuskampanja.

Vierailija
56/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä politiikkaa tarvitse aina vetää joka tilanteeseen missä vapaan kasvatuksen saanut nuorisojengi riehuu. Tunnen itse muutaman perussuomalaisia äänestäneen ihmisen ja he ovat hyvin fiksuja sekä rauhallisia.

Sama kuin väittäisi että kaikki vihervasemmistolaiset ovat työtävieroksuvia-pilvenpolttaja-elokapina-hippejä.

Vierailija
57/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylillä liikkuu nykyään huomattavia määriä vasemmistolaissaastaa ties missä aineissa ja käyttäytyvät aggressiivisesti uhaten kanssaeläjien turvallisuudentunnetta.

Kun on tarpeeksi hyvät ideologiahöyryt päällä mitään aineita ei tarvita. Nuohan suorastaan leijuu omien kuvitelmiensa voimalla.

Vierailija
58/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on poliisille ilmoitettu tapahtuma?

Vierailija
59/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kampissa liikkuu monenlaista hämärää jengiä hämärän tultuaan, osa varmaan suomalaisiakin, mut ne tietää, jotka sitä arjessa näkee.

Vierailija
60/62 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa hyvä että tämäkin sankari onnistui voittamaan taistelun nostamalla vastapuolen hatun maasta, sitä ennen jouduttuaan painiotteeseen ja saatuaan nyrkistä naamaansa.

Vähän kummallinen taistelutarina mutta mikäs siinä sitten.

Muuten kyllä suosittelisin ettei kiinnitetä huomiota kaikenmaailman päänaukojiin keskellä kaupunkia illalla. Jotkut noista on oikeasti sekaisin eikä niistä tiedä mitä ne saa päähänsä tehdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi