Kuinka monta tuotetta käytätte suihkun yhteydessä?
Ja välittömästi sen jälkeen.
Itselläni lukema on 14, ja jos olen lähdössä johonkin niin meikit, hiustuotteet ja hajuvesi vielä tuohon päälle.
Kommentit (66)
Head ja Shoulders sekä Rexona. Eli 2 tuotetta ja vihreä Pepsodent suikkiin.
shampoo, hoitoaine, suihkusaippua, kasvojenpesuaine, retonoidivoide, kasvorasva, dödö. meikkiä en tarvii :)
Shampoo, saippua, välillä hoitoaine.
Dödö, kasvovoide, välillä vartalovoide.
Eli 4-6.
Shampoo ja saippu. 2 kpl. Jos ei sitten vettä ja pyyhettä lasketa tuotteeksi?
hammastahna ja saippua :D hiuksia en oo pessy ku vedellä yli 10vuotee
Suihkussa: shampoo, suihkugeeli ja naaman pesuaine
Suihkun jälkeen: kasvovesi, voide ja silmänympärysvoide (Joskus myös vartalovoide)
Olin lähdössä tai en.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa: shampoo, suihkugeeli ja naaman pesuaine
Suihkun jälkeen: kasvovesi, voide ja silmänympärysvoide (Joskus myös vartalovoide)
Olin lähdössä tai en.
Dödö unohtui sanoa.
Pesuaine, shampoo, hoitoaine välillä, ihovoide, kasvovoide, antiperspirantti, vaatteiden vaihto, huulivoide, paperi. Onko kasvoemulsio kasvoille vai suihkugeelillä pesu vain, sitten olisi kasvovesi ainakin. Jos hampaidenpesu niin hammastahna ja lanka. Hiusharja ja korville pumpulipuikot.
Vierailija kirjoitti:
8
Sama. Joskus oon liian laiska ja jätän vartalon rasvaukset väliin jolloin 7.
Shampoo, suihkusaippua, hoitoaine.
Kosteusvoide, deodorantti.
5 yhteensä.
Shampoo, hoitoaine ja suihkuöljy ja joskus kuorinta-aine ja hiusnaamio suihkussa.
Suihkun jälkeen hiuksiin jätettävä hoitoöljy. Antiperspirantti. Kasvoille kahta eri kosteuttavaa kasvovettä, seerumi, kosteusvoide ja kosteuttava primer. Monesti vielä kangasnaamio tuossa välissä tai ennen tuotteita kosteuttava savinaamio.
Talvella pakko käyttää myös kosteusvoidetta iholla. Niin ja käsivoidetta käytän myös ja jalkavoidetta.
Lopuksi meikit.
Kuulostaa paljolta mutta mulla on sjögrenin oireyhtymä niin kosteutus on kaiken a ja o. Muuten on tosi kurja olo kun ihoa kiristelee. Meikkivoidekin kosteuttava niin se auttaa paremmin kuin se ettei meikkaisi ollenkaan.
Monta. Arkena suohkugeeli, naamaputsari, vartalovoide.
Pessessäni hiukset halpisshampoo, parempi shampoo, hoitoaine, hiusöljy, jos on sauna, hiusnaamio ja kasvonaamio yllä olevien lisäksi.
Päälle silmänympäryysvoide, seerumi, päivävoide, illalla silmänympäryysvoide ja yövoide. Käsirasvaa
Hiukset pesen vain 2 kertaa viikossa. Silloin käytän shampoo, hoitoaine, suolasuihke, muotovaahto. Saippua, kasvojenpesuvaahto, kosteusvoide, kasvorasva.
Normisuihkussa en käytä mitään.
3-4, olin sitten lähdössä tai en 😃