Minne voisin viedä ulkomaalaisen ystäväni Helsingissä?
Hänen kiinnostuksen kohteita on pelit, elokuvat ja sarjakuvat, teknologia. Jotain hauskaa ja edullista? Saavumme ensin Kampin lähelle! Kertokaa vinkkejä ihanaiset! (: Olen itse vähän avuton Hesassa
Kommentit (26)
Laita se pyörimään siihe Helsinki-pyörään niin saa kokonaiskuvan kaupungista. Sit vaikka Amos Rexiin.
Kehä kolmosen ulkopuolelle että näkee aidon Suomen. Mieluiten Uudenmaan rajan ulkopuolelle.
Itikseen. Siellä on muitakin ulkomaalaisia.
Jos se on mies, yrjönkadun uimahalliin ja maksat jollekin eläkeläisellee että imasee huuleen.
Arabien rantaan tai Hietamiehen hautausmaalle
Leffaan? Meneekö missään Kuolleet lehdet englanniksi tekstitettynä?
Hietanemen hautausmaalle ja sen jälkeen netistä seuraamaan Ahtisaaeen hautauksen uusintoja.
Rautatientorille. Varoittavana esimerkkinä.
Sen jälkeen kysyt häneltä mitä hän haluaa tehdä ja toimit sen mukaan.
Keltainen ruusu Kampissa jos leffat kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Oletko lifestylebloggaaja? Kukaan muu ei sano tuntemattomia ihanaisiksi.
Kyllä itse asiassa sanoo: facebookissa jotkut naiset sekoavat typerään jenkkirooliin. Nimittävät toisiaan "rakkaiksi, ihaniksi" ja aina "upeiksi" vaikka joku olisi ottanut lärvistään kuvan jossa on tukka hamppuna ja naama harmaana.
Jos tekniikka kiinnostaa, Pasilan ratapihalle.
Verkkokauppa.com, tekniikan museo, heureka, flipperikellari, sugoi, kino engel, janakkalan tietokonemuseo (tunnin ajomatka).
Vierailija kirjoitti:
Kehä kolmosen ulkopuolelle että näkee aidon Suomen. Mieluiten Uudenmaan rajan ulkopuolelle.
Siis katsomaan aitoja juntteja? näkee niitä Stadissakin
Oletko lifestylebloggaaja? Kukaan muu ei sano tuntemattomia ihanaisiksi.