Lue keskustelun säännöt.
Miten saa autismin muutettua vahvuudeksi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt tämä lääkärileikki kun selkeästikään teistä ei ole tällaiseen!
Parempi tosiaan lopettaa, jos joku pölhökustaan pikkuserkku oikeasti täällä luulee, että autismiin "sairastutaan" tai autismi yleensäkin on sairaus. Voi elämän kevät ja kuoleman talvi näitä aivonraatoja xD
No mikä se sit on? Miksi häpeätte sitten? Olkaa sitten normaaleja kun kerran olette.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Onhan se voimavara, kun pomo katsoo kuin halpaa makkaraa enkä autistina huomaa sitä.
Kannattaa siis lopettaa autismisi ja olla terve normaali ihminen. :(
Itse olen kokenut autismin vahvuudeksi suurimman osan elämästä, kun olen pystynyt tekemään osa-aikatöitä, keskittymään erityismielenkiinnon kohteisiin, muuttamaan omaan rauhaan metsän keskelle ja tietynlaisen itsevarmuuden avulla karsinut elämästä kuormitusta aiheuttavat asiat ja ihmiset (kun en vaan ole sosiaalinen enkä koe tarvetta tehdä asioita väkisin miellyttääkseni muita). Eli muokannut itselleni ympäristön ja elämän, jossa kuormaa ei tule liikaa. Kyllähän tämä on vaatinut rohkeutta ja valintoja, ja myös aikaa ja aikuistumista, että on oppinut mitä todella tarvitsee ja haluaa. Nuorena sitä oli vielä aika hukassa kun ei edes tiennyt olevansa autisti.