Korona lisääntyy eksponentiaalista vauhtia
Joko teillä sairastetaan? Meidän perheeseen tuli koulusta. Vaikea välttyä kun leviää niin valtoimenaan. Esiintyvyys jätevesissä nousee kuvaajassa lähes pystysuoraan ylöspäin, voit katsoa tilanteen esimerkiksi sivustolta koronatilastot piste fi.
Kommentit (42)
Olen pahoillani, että korona on ottanut sulla noin koville. Juttelu jonkun kanssa voisi helpottaa.
Itse en sairastanut koronaa kertaakaan. Kaikki saatavilla olevat rokoteet olen ottanut,riski ryhmään kuuluvana. 8.11.32 Jonotin 3 tuntia Helsinki 92 rokteita ja sain molemmmat saatavilla olevat rokotteet ilmasiksi.Etuni en enää työ elämä ja lapset jo aikuisia,asuvat mualla perheineen.Ikä lisänä ihmis kontaktit minimit.Kun ystävät ja sukua kuoleet.
Vierailija kirjoitti:
Pelätkää. Pelätkää flunssaa. Sori kun ei ole tarjolla mustaa surmaa, mutta pelätkää nyt tätä.
Olen pahoillani, että korona on ottanut sulla noin koville. Juttelu jonkun kanssa voisi helpottaa.
Kuumeessa olen ja yskässä. Ei ole koronatestiä enkä hae. Asun yksin eikä mulla ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Kuumeessa olen ja yskässä. Ei ole koronatestiä enkä hae. Asun yksin eikä mulla ole koiraa.
Pikaista paranemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikaista paranemista.
Kiitos.
Korona, korona, korona.....tästä on jo miljoona keskustelua. Turha jauhaa ja lätistä, on tullut jäädäkseen, toiset sairastaa, toiset ei.piste.
https://yle.fi/a/74-20059749?origin=rss
20% potilaista koronapotilaita, rokotukset eivät tehoakaan.
Järvinen sanoo, että Eris nimen saanut viruskanta on muuntunut niin, etteivät aikaisemmin sairastettu tauti tai rokotukset anna kuin vähän suojaa tartuntaa vastaan. Uuden rokotuksen antama suoja on vain osittainen ja lyhytkestoinen. Suoja kestää jopa vain kuukaudesta muutamaan kuukautee
Joskus miettii, että sillä pelottelulla saatiin aikaiseksi mielenterveysongelmia. Pienet pelkotilat pitää ajatella sillä tavoin, että joku pelkää koronaa, joku korkeita paikkoja, mutta oikeasti seonneitakin koronan päälle on.
Jälkikäteen en vieläkään ymmärrä, mikä ihmisten tuli. Keväällä 2020 oikeasti jokainen pelkäsi kuolemaa. Puhuttiin 5, 10 tai jopa 15% kuolleisuudesta. Sitten kesäkuuhun 2020 mennessä oli jo paljastunut, että kuolleisuus ylittää vanhoilla influenssan, mutta nuorilla influenssa on jopa tappavampi. Luulin jo, että nyt helpottaa ja aletaan suhtautua asiaan järjellä. Ei, sama pelko jatkui ja ihmettelin, että mikä ihmisten vieläkin on. Nuoret ja terveet huusi lievän astmansa kanssa olevansa about kuolemassa, jos korona tulee.... Vaikka yritti kuinka sanoa, että eihän se olekaan niin vaarallinen kuin sanottiin, niin kukaan ei kuunnellut.
Sitten tuli rokotukset. Liikuttava usko rokotuksiin, vaikka jo 3-4 kk rokotusten alusta tajuttiin, ettei ne olekaan tartuntoja estäviä. Itsekin olin alussa innoissani, mutta sitten huomattiin, ettei se ollutkaan viruksen loppu. Ymmärtääkseni lievensivät oireita, mutta se hysteria, millä lapsiakin haluttiin rokottaa vaikka väkisin. Kyse oli vähän kuin influenssarokotuksesta. Se on tarpeen vanhoille ja hauraille, mutta ei estä kuolemaa. Nuorille ja terveille turha tai ainakin suhteellisen merkityksetön.
Keväällä 2030 en todellakaan pelännyt kuolemaa. Enkä koronaakaan, missään vaiheessa. Oon ihan järkevä ihminen, ja seurasin faktoja ditä mukaa kun niitä alkoi tulla. Enkä ole ainoa. Kyllä meitä on paljon, jotka olemme koko ajan suhtautuneet asiaan rauhallisesti. Itselläni kaksi rokotetta ja yksi sairastettu tauti.
Hieno juttu että korona levii. Hallitusta ei kiinnosta paskaakaan jos ihmiset kuolee.
Vihervasemmistoa äänestävien kannattaa hakea lisää piikkejä!
Vierailija kirjoitti:
Keväällä 2030 en todellakaan pelännyt kuolemaa. Enkä koronaakaan, missään vaiheessa. Oon ihan järkevä ihminen, ja seurasin faktoja ditä mukaa kun niitä alkoi tulla. Enkä ole ainoa. Kyllä meitä on paljon, jotka olemme koko ajan suhtautuneet asiaan rauhallisesti. Itselläni kaksi rokotetta ja yksi sairastettu tauti.
Olet siis käynyt tulevaisuudessa.
Pähkähullua ettei edes sairaaloissa käytetä hengityssuojaimia.
Pähkähullua että rokotuksissakaan niitä ei käytetä vaikka hyvin voitaisiin ovella jakaa niitä, riskiryhmäläisia ja vanhuksia vielä kaikki rokotettavat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla yhtään aloitusta, johon et saa vihervasemmistoa jotenkin väännettyä? Oletko oikeasti harkinnut terapiaa? Tuollainen ei ole enää ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Muita puolueita äänestävätkö eivät ole rokotteita ottaneet? Suksi nyt jo v i t t u u n ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu että korona levii. Hallitusta ei kiinnosta paskaakaan jos ihmiset kuolee.
Leikkauskiima vie kaiken huomion.
Sait taas aloituksellasi follarit öyhöttämään omiaan.
Laitetaas spämmi poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Korona, korona, korona.....tästä on jo miljoona keskustelua. Turha jauhaa ja lätistä, on tullut jäädäkseen, toiset sairastaa, toiset ei.piste.
Kiitos jälleen kerran napakasta ja asiantuntevasta lausunnosta, Mika Salminen.
Joo, otin taas ffp2 käyttöön kaupoissa ja missä nyt on muita ihmisiä.