Onko tämä psykoosikohtaus? Kuulen välillä että joku kuiskaa korvaan ja näen silmäkulmissa varjoja. Pelottaa aivan älyttömästi.
Haluaisin että tämä olisi jo ohi, näin pimeällä tämä tuntuu todella ikävältä. Pitäisikö mennä lääkäriin?
Kommentit (55)
Kuulostaa normaaleilta lieviltä aistiharhoilta, joita monillakin on elämänsä aikana jossain vaiheessa. Ilmeisesti ymmärrät ne harhoiksi? Oletko nukkunut kunnolla, käyttänyt päihteitä, onko stressiä, entä muita oireita? On sekin mahdollista että ovat psykoosin esioireita, mutta en nyt heti huolehtuisi.
Käytätkö alkoholia, lääkkeitä, voimakkaita yrttejä, savuja tai aineita? Delirium? Traumaa, stressiä, uupumus, unettomuus? Oletko levännyt. Tuleeko se koneiden kautta, ihminen voi heijastaa matkapuhelin tai konetaajuuksia, äänitaajuuksia, konevalot. Oletko käynyt suihkussa ja vaatteiden vaihto. Se menee ohi kyllä.
Mene lääkäriin. Silloin kun kuulet/näet pelottavia juttuja laita meditointimusiikkia soimaan se helpottaa oloa
Jos olisit psykoosissa, tuskin tajuaisit niitä harhoiksi.
Voisiko olla kuormitusta? Onko rankka vaihe meneillään?
Chakrojen kautta voi joskus tulla? Jos auki. Alkoholi avaa tai stressi tms. Käytä violettia suojaväriä ja merisuolaa pussiin. Rukous voi rauhoittaa. Irrota stressaavista asioista?
Voihan se olla psykoosia tai alkavaa. Mutta entäs skitsofrenia tai skitsoaffektiivinen häiriö? Onko sinulla diagnosoituja mt-ongelmia?
Mulla ollut outoa suhinaa korvissa ja just tuommoisia varjoja myös silmänurkissa.. niitä on ollut ihan vasta nyt parin viimeisen viikon aikana. Onko jotain virusta liikkeellä? Itselläni oli kyllä ihan hirveä tauti joka kesti monta viikkoa. olen ajatellut että johtunee siitä?
Mulla on ollut kaksi koronaa.. niistä on jäänyt outoja oireita. Oletko sä sairastanut koronaa?
Kuulostaa ennemmin lievältä hypokondrialta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut outoa suhinaa korvissa ja just tuommoisia varjoja myös silmänurkissa.. niitä on ollut ihan vasta nyt parin viimeisen viikon aikana. Onko jotain virusta liikkeellä? Itselläni oli kyllä ihan hirveä tauti joka kesti monta viikkoa. olen ajatellut että johtunee siitä?
Voi johtua. Yskänlääke vaikuttaa keskushermostoon myös ja suihkeet. Lääkkeet. Voi olla "avaavia".
dissosiatiivista, ei psykoottista. onko sun elämässä raskas vaihe menossa?
On ollut kieltämättä rankkaa viime viikkoina, setä kuoli tässä hiljattain ja töissä painaa päälle. Voisiko olla että kroppa reagoi jotenkin uupumukseen, kun ei ole ollut tilaisuutta levätä ja surra?
Niin ja ei ole mt-historiaa.
ap
Ääniaalto-aseilla voidaan tuottaa ääniä etäältä kenen vaan päähän- ja vaikka mitä tuntemuksia ja mielentiloja.
Hakeudu päivystykseen, voi olla aivotapahtuma. Onko häkämyrkytyksen mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
On ollut kieltämättä rankkaa viime viikkoina, setä kuoli tässä hiljattain ja töissä painaa päälle. Voisiko olla että kroppa reagoi jotenkin uupumukseen, kun ei ole ollut tilaisuutta levätä ja surra?
Niin ja ei ole mt-historiaa.
ap
kyllä se näin on. nyt lepäät kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ääniaalto-aseilla voidaan tuottaa ääniä etäältä kenen vaan päähän- ja vaikka mitä tuntemuksia ja mielentiloja.
Joo. Ei ap:lla sitä psykoosia ole vaan tällä ^
Mene lääkäriin, täältä ei saa mitään neuvoja. Jos ei ole psykoosikohtaus, voi olla jotain neurologista.