Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä psykoosikohtaus? Kuulen välillä että joku kuiskaa korvaan ja näen silmäkulmissa varjoja. Pelottaa aivan älyttömästi.

Vierailija
10.11.2023 |

Haluaisin että tämä olisi jo ohi, näin pimeällä tämä tuntuu todella ikävältä. Pitäisikö mennä lääkäriin?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jeesusta, ja turhaan alapeukutatte totuutta

Rukoilin. Auttoi yhtä paljon kuin jos sinä rukoilisit lentävää spagettihirviötä tai naapurisi koiraa (oletan ettet usko spagettihirviöön tai naapurin koiran kykyyn kuulla ja toteuttaa ajatuksia). 

Ei tietenkään mainitsemasi asiat auta, koiran rukoilu huhhuh omaa sairasta mielikuvitustasi, vaan Jeesus kylläkin on auttanut. 

Vierailija
42/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla voi olla yhteys tuonpuoleiseen (demoneita?) tai rinnakkaistodellisuuteen (siellä asuvat olennot yrittävät kommunikoida kanssasi?).

Itse uskon yliluonnolliseen, ja olen itsekin kokenut monia sellaisia tilanteita. Kuitenkin en suoraan usko pahantahtoisiin demoneihin. Sen sijaan näen AP:n kuvailemat negatiiviset kokemukset enemmän alitajunnan heijastuksina. Mielestäni tällaiset kokemukset voivat juontaa juurensa siihen, että jokin elämässämme ei ole tällä hetkellä henkisesti tasapainossa. Esimerkiksi sukulaisen kuolema voi olla tekijä, joka on saanut mieleni epätasapainoon. Äänet ja välähdykset voivat olla ikään kuin viesti alitajunnalta, joka yrittää kertoa, että tunne-elämässämme on nyt epätasapainoa. Olisi tärkeää pysähtyä hetkeksi, rauhoittua ja kiinnittää huomiota henkiseen hyvinvointiimme, jota olemme ehkä laiminlyöneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin. Auttoi yhtä paljon kuin jos sinä rukoilisit lentävää spagettihirviötä tai naapurisi koiraa (oletan ettet usko spagettihirviöön tai naapurin koiran kykyyn kuulla ja toteuttaa ajatuksia). 

Ei tietenkään mainitsemasi asiat auta, koiran rukoilu huhhuh omaa sairasta mielikuvitustasi, vaan Jeesus kylläkin on auttanut. 

Minä rukoilin Jeesusta, auttoi yhtä paljon kuin sille koiralle rukoilu. Et tietenkään ymmärtänyt vertausta, jonka pointti oli se, että minulle Jeesus ja Jumala ovat tasan yhtä todellisia kuin sinulle mikä tahansa muu jumala johon et usko. Et siis tietenkään saa apua niiltä jumalilta joihin et usko, kuten minä en saa yhdeltäkään jumalalta, koska en usko niistä mihinkään. Koiralta rukoilu on minulle täysin samalla viivalla kuin sinun jumalasi rukoilu, molemmat täysin hyödyttömiä mielikuvituksen asioita. Toki placebo tutkitustikin toimii ihmisillä jotka ovat sille alttiita, sinä kuulut heihin. 

Vierailija
44/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit psykoosissa, tuskin tajuaisit niitä harhoiksi.

Voisiko olla kuormitusta? Onko rankka vaihe meneillään?

Kyllä psykoosin voi itsekin tunnistaa. Kaikki ei ole sairaudentunnottomia, vaan se psykoosi vaan vie ja jälkikäteen sitä tilannetta ei kauhean hyvin muista. Ihan kuitenkin tiedostettavia asioita siinä tapahtuu.

Vierailija
45/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ihan normaalilta vaikuta. Tuskin psykoosi kuitenkaan. Jos tuo alkoi nyt ihan äkkiä yllättäen, niin mene ihan nyt heti päivystykseen. Pyydä joku mukaan kuskiksi, älä aja autolla. 

Vierailija
46/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita aistiharhoja voi olla ilman psykoosiakin. Kannattaa mennä heti lääkäriin. Varsinkin, jos niihin liittyy pelkoa. 

Vierailija
47/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rukoilin Jeesusta, auttoi yhtä paljon kuin sille koiralle rukoilu. Et tietenkään ymmärtänyt vertausta, jonka pointti oli se, että minulle Jeesus ja Jumala ovat tasan yhtä todellisia kuin sinulle mikä tahansa muu jumala johon et usko. Et siis tietenkään saa apua niiltä jumalilta joihin et usko, kuten minä en saa yhdeltäkään juma

Jeesuksen olemassaolo kun ei lopu siihen jos sinä et usko

Vierailija
48/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rukoilin Jeesusta, auttoi yhtä paljon kuin sille koiralle rukoilu. Et tietenkään ymmärtänyt vertausta, jonka pointti oli se, että minulle Jeesus ja Jumala ovat tasan yhtä todellisia kuin sinulle mikä tahansa muu jumala johon et usko. Et siis tietenkään saa apua niiltä jumalilta jo

Spagettihirviön olemassaolo ei lopu siihen että sinä et siihen usko. 

Vierailija
49/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissosiatiivista. Onko sulla traumataustaa tai raskas elämänvaihe? 

Vierailija
50/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rukoilin Jeesusta, auttoi yhtä paljon kuin sille koiralle rukoilu. Et tietenkään ymmärtänyt vertausta, jonka pointti oli se, että minulle Jeesus ja Jumala ovat tasan yhtä todellisia kuin sinulle mikä tahansa muu jumala johon et usko. Et siis tietenkään saa apua niiltä jumalilta joihin et usko, kuten minä en saa yhdeltäkään juma

vaikka osittain saatat olla oikeassa, raamattu  sanoo "Jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille auliisti ja moittimatta, niin se hänelle annetaan. Mutta anokoon uskossa, lainkaan epäilemättä. Joka epäilee, on kuin meren aalto, jota tuuli ajaa ja heittelee.  Älköön sellainen ihminen luulko saavansa Herralta mitään,   kahtaalle häilyvä mies, epävakaa kaikilla teillään."

Vierailija
51/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella mutta mulle tuli hieman samanlaisia oireita kun sain aivoinfarktin. Mene lääkärille. 

Vierailija
52/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rukoilin Jeesusta, auttoi yhtä paljon kuin sille koiralle rukoilu. Et tietenkään ymmärtänyt vertausta, jonka pointti oli se, että minulle Jeesus ja Jumala ovat tasan yhtä todellisia kuin sinulle mikä tahansa muu jumala johon et usko. Et siis tietenkään saa apua niiltä jumalilta jo

Pitäisi siis saada ensin aivopestyä itsensä uskomaan johonkin mihin ei usko. Onnistuu yhtä helposti kuin sinulta vakuuttaa itsesi uskomaan mihin tahansa yliluonnolliseen johon uskomista pidät täysin mahdottomana. 

Vierailija
53/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen AV-yliannostuksen oire.

Vierailija
54/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rukoilin Jeesusta, auttoi yhtä paljon kuin sille koiralle rukoilu. Et tietenkään ymmärtänyt vertausta, jonka pointti oli se, että minulle Jeesus ja Jumala ovat tasan yhtä todellisia kuin sinulle mikä tahansa muu jumala johon et usko

Ei tarvitse aivopestä itseä. Seuraavan kerran kun näet tumman varjon tms. kutsut Jeesusta ja katsot mitä tapahtuu.    

Vierailija
55/55 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse aivopestä itseä. Seuraavan kerran kun näet tumman varjon tms. kutsut Jeesusta ja katsot mitä tapahtuu.   

Avainten kilisyttäminen toimii paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi