Auttakaa mua lähtemään pois työpaikalta
Töiden päättymisestä on neljä tuntia, enkä ole vielä jaksanut nostaa pyrstöäni koneen äärestä ja lähteä kotiin. Selaan vaan näitä tyhmiä somepalstoja. Karmee kusihätä, enkä jaksa lähteä vessan. Kohta en jaksa kävellä kotiin, koska en ole koko päivänä syönyt mitään.. Mitäs tälle tekis?
Kommentit (46)
Nyt se perse ylös sieltä!!! Tai tuun potkimaan tuolin nurin!!! Auttoiko?
Jää sinne vaan yöksi ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jää sinne vaan yöksi ihan rauhassa.
Oo mä joskus jäänytkin vaan taukohuoneen sohvalle nukkumaan. Mutta nyt haluaisin päästä kotiin. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli
Miksi olisi? Kun ei jaksa niin ei jaksa. Työviikon pääteeksi olen ihan kuollut.
Kyse housuihin
ota housut pois
kävele kotiin
Aattele veronmaksajia, jotka maksavat palkkasi. Seki yksinhuoltaja äiti jolla on 10 lasta, maksaa palkkaasi. Tai opiskelija kesätöissä. He varmaan eivät halua, että himmailet siellä turhia.
Minä joskus tein ylitöitä aamu klo 2-3 asti ja mietin sitten, että ajanko puolisen tuntia kotiin vai menenkö lepohuoneeseen. Aamu 8.lta piti olla takaisin ainakin periaatteessa.
Menin sitten lepohuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli
Miksi olisi? Kun ei jaksa niin ei jaksa. Työviikon pääteeksi olen ihan kuollut.
Aivokuollut sä olet kun jaksat kirjoittaa näitä aivottomia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Aattele veronmaksajia, jotka maksavat palkkasi. Seki yksinhuoltaja äiti jolla on 10 lasta, maksaa palkkaasi. Tai opiskelija kesätöissä. He varmaan eivät halua, että himmailet siellä turhia.
ööö, mitä he siitä välittävät? Ei mulla tietenkään enää palkka juokse.
- ap
Istun siis yksin tyhjällä työpaikalla, kaikki muut häipyneet mutta itse en jaksa. Ei tämä ole maksettua työaikaa. kunhan koomailen tässä enkä jaksa lähteä. Kymmeneltä menee hälärit päälle. siihen mennessä pitää joko häipyä tai jäädä tohon sohvalle huomiseen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli
Kyllä!!
miten voisi mitään töitä tehdä kun aika menee somessa eikä persettään saa ylös että pääsisi kotiin?? 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli
Kyllä!!
miten voisi mitään töitä tehdä kun aika menee somessa eikä persettään saa ylös että pääsisi kotiin?? 🤣😂
En tee enää mitään töitä vaan sometan. Ei työpaikalla oleskelu tarkoita automaattisesti palkkaa tai työntekoa.
Terkuin vaan ap, joka ei saa persettään ylös.
Keräät sitten näin plussatunteja että voit pitää vapaata?
Vierailija kirjoitti:
Keräät sitten näin plussatunteja että voit pitää vapaata?
Oon selittänyt tässä jo aika monta kertaa, ettei tästä kerry mitään työtunteja eikä palkkaa. Hengailen täällä ihan omalla ajalla, ilman että työntantaja tietää siitä yhtään mitään. Enkä tee töitä. On nyt hankala tajuta.
t. ap
Kato onko missään neukkarin kylmäkaapissa tai keittiössä mitään alkoholipitoista. Ota rohkaisuryyppy ja häivy.
toinen vaihtoehto on juoda kaikki jolloin olet nousuhuppelissa ja haluat lähteä baariin ottamaan seuraavan.
Apuva