Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenä ilmoittaa olevansa seksuaalisesti aktiivinen

Vierailija
10.11.2023 |

Onko siinä jotain vikaa jos miehenä ilmoittaa että on todella aktiivinen seksuaalisesti? Miettinyt joitain seurustelu sivustoja ja en haluaisi kumppania jota seksi ei kiinnosta. Olisi kiva tavata nainen jonka kanssa vaikka kokkailla yhdessä, mutta nainen jota ei kiinnosta seksi ja kokeilut, ei kiinnosta?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä "kokeilut"? Anaalit, sadomasokistiset ja muut fetissit on tosiaan hyvä ilmoittaa heti kättelyssä. Hyh.

Vierailija
2/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies korostaisi deittiprofiilissaan olevansa seksuaalisesti hyvin aktiivinen, niin minä todennäköisesti tulkitsisin sen niin, että hänelle ei yksi nainen riitä. Ja pistäisin hylkyyn sillä perusteella. 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pitkästi yli 60v, niin laita. Ellet ole, älä vaan laita.

Vierailija
4/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkajutukki vai jutukkirahka?

Ehkä sittenkin puurovelli.

Vierailija
5/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies korostaisi deittiprofiilissaan olevansa seksuaalisesti hyvin aktiivinen, niin minä todennäköisesti tulkitsisin sen niin, että hänelle ei yksi nainen riitä. Ja pistäisin hylkyyn sillä perusteella. 🤷

Suikkari päivässä pitää vieraat naiset poissa ja tilastojen mukaan naiset pettää enemmän, ei miehet? Jos naiset eivät petä, niin kenen kanssa miehet pettävät? Itse olen uskollinen ja minulle piisaa yksi nainen joka on seksuaalisesti aktiivinen. Mutta onnea sinun orgasmeille.

Vierailija
6/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei nykyääm kiinnosta seksi. Somessa oleminen kiinnostaa enemmän.

Vierailija
7/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko tuo nyt kenellekään uutinen tai yllätys. Kyllä sen tietää jo pienestä pitäen kaikki tyttölapsetkin ettei miehillä ole koskaan mitään muuta mielessä. Tarviiko tuota nyt erikseen mainita tai korostaa? Sääliksi käy kun elämässä ei mitään muuta sisältöä ole.

Vierailija
8/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä "kokeilut"? Anaalit, sadomasokistiset ja muut fetissit on tosiaan hyvä ilmoittaa heti kättelyssä. Hyh.

Niin mitkä kokeilut ja hyi. Eikö nämä asiat ole kahden rakastavan yksityisiä asioita? Eli sinä et halua mitään kokeilla ja se on ok minulle. Enemmistöllä fetiseissä ei ole kyse kivusta ja ruoskista. Yhteisen suihkun/peseytymisen jälkeen et kiihottuisi jos nuolisin sinun pyllynreikää?

Vierailija
9/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisäät siihen että etsit aktiivista naista, ettet halua passiivista. Ehkä naiset ymmärtävät varoa? Paitsi ne yhtä aktiiviset kuin sä.

Vierailija
10/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun naisen profiilissa lukee kunka hän on seksuaalisesti aktiivinen silloin se ei tarkoita sitä, ettei hän harrasta irtoseksiä? Niinkö? 

Tää on niin läpinäkyvä miesviha, että oksat pois. 

Vierailija
11/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko tuo nyt kenellekään uutinen tai yllätys. Kyllä sen tietää jo pienestä pitäen kaikki tyttölapsetkin ettei miehillä ole koskaan mitään muuta mielessä. Tarviiko tuota nyt erikseen mainita tai korostaa? Sääliksi käy kun elämässä ei mitään muuta sisältöä ole.

Tätä juuri hain ja kyllä pitää ilmeisesti mainostaa jos haluaa naisen joka tykkää seksistä?

Vierailija
12/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele! Miks naisten itsetunto ei kestä, kun mies sanoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen varsinkin, kun naisilla on tapana haukkua miesten huonoja taitoja sängyssä. 

Mutta puhutaankin naisista. Niiden toimintaa ei voi vaan selittää logiikalla. 

Vierailija
13/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kertoa jos se on niin tärkeää että  kitinä alkaa. Itse haluan ehdottomasti miehen jolla mielessä (paaaljon) muutakin kuin seksi. 

Vierailija
14/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Lothar.

Vierailija
15/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten seksualinen hyvinvointi menee sulla noinkin pahasti ihonalle? Hanki elämä. 

Vierailija
16/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo seksiin liittyvät asiat on parisuhteessa se helppo juttu. Kumppanin valinnassa monet muut yhteensovitettavat asiat on paljon merkityksellisempiä. Pelkästään hyvään seksiin sopivia ihmisiä on paljon enemmän kuin hyvään parisuhteeseen sopivia.

t. Keski-ikäinen mies

Vierailija
17/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erittäin hyvä ilmoittaa niin ei sitten tule eksyttyä vääränlaisten ihmisten seuraan. Itse ainakin skippaisin miehen joka tuollaista kirjoittaa, sillä oletan että kyseessä on seksipakkomielteinen tyyppi, joka taas ei mulle ollenkaan sopisi. Haluan miehen jota kiinnostaa seksi mutta jolle se ei ole koko elämä. Plus en ole kiinnostunut mistään kinkyjutuista, joita oletan tuollaisen seksimiehen haluavan.

Vierailija
18/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele! Miks naisten itsetunto ei kestä, kun mies sanoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen varsinkin, kun naisilla on tapana haukkua miesten huonoja taitoja sängyssä. 

Minua ilahduttaa, että looginen nainen saa arvostusta. Oma logiikkani toimii siten, että etsin parisuhdetta, josta koituu minulle mahdollisimman vähän terveydellisiä ja taloudellisia riskejä. Aktiivisuus seksissä viittaa useisiin kumppaneihin ja seksuaaliseen riskikäyttäytymiseen. Siksi arvioin, että olisin korkeammassa riskissä saada sukupuolitauteja ja HVP-tartunnan, joka kohottaa syövän riskiä. Lisäksi aikaisempi käytös ennustaa tulevaa käytöstä enemmän, kuin mikään muu yksittäinen muuttuja. Joten uskoisin, että tulisin suuremmalla todennäköisyydellä petetyksi. Näin myös kaikki suhteemme eteen näkemäni vaiva ja aika olisi hukkaan heitettyä. Aika on tärkein resurssini, se korreloi myös taloudellisen resurssin kanssa. Eli ei missään nimessä jatkoon. Logiikkani ei sallisi sitä.

Vierailija
19/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi sellainen joka vaati seksiä monta kertaa päivässä. Oli vielä laukeamisvaikeuksia niin aktit kesti joskus toista tuntia. Lakanoita piti vaihtaa kolmekin kertaa viikossa. Meni lopulta hermot kun ollaan koko ajan perseessä kiinni joten lähdin menee. 

Vierailija
20/61 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet elävä esimerkki siitä, millainen persoona haluaa korostaa seksiä. Epämiellyttävä naisvihaaja, joka kuvittelee että määrä tekee miehestä hyvän sängyssä. Siksi se on punainen lippu jokaiselle tervepäiselle naiselle, kukaan ei halua sun eläväksi Fleshlightiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme