NYT: Sanna Marin teki huomiota herättävän valinnan Ahtisaaren hautajaisissa - Tapa-asiantuntija jyrähtää
Suuret kultakorut ja korkeat korut ei sovellu hautajaisetikettiin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/09ed2ef9-43cc-4b09-8d18-dddb49…
Kommentit (496)
Etikettitöräys oli kyllä Orpo, joka luki valtioneuvoston viestin takapuoli käännettynä arkkua kohti.
🤦
Orvolta puuttui myös ne hillityt korvakorut.
Marin oli asiallisen ja kunnioittavan näköinen. Eteenpäin.
Iltalehden juttua ei voi kommentoida. Olisin laittanut "tyyliasiantuntijalle" viestin että käynti optikolla voisi auttaa. Nuttura ei ole sama asia kuin poninhäntä, ja hopeiset Kalevala korut eivät ole kultaiset. Muille sanoisin että hankkikaa apua pakkomielteesenne.
Kukaan ei olisi kiinnittänyt minkäänlaista huomio tähän asukokonaisuuteen, jos se olisi ollut jonkun muun päällä. Täysin sopiva ja tyylikäs valinta näin historiallisiin hautajaisiin.
Eikö riitä substanssi kommentoimaan piispan puhetta, kun pitää mennä sukkahousutasolle. Hohhoijaa.
Erittäin tökerä käytöstä arvostella hautajaisten vieraiden asuvalintoja vieläpä hautajaispäivänä. Katso peiliin Mirva Saukkola. Kyseessä ei nimenomaan ole mikään fashion statement -juhla, joten asujen arvostelun voi jättää pois tästä tilaisuudesta.
Kyllä eduskunnan puhemiehelle pitäisi järjestää kansalliskeräys ja ostaa uusi takki, sen iänikuisen trotsin tilalle. On niin aikansa elänyt. Ja rouva Halla-aho hautajaisissa toppatakissa? Eikö kenenkään silmään sattunut?
Tulee olemaan noloa suomalaisille tai eräille heistä jos Marin tämän vuosien ajojahdin jälkeen sattuu menestymään maailmalla tuomaan hyvää mainetta Suomelle. Ja kaikki vain sen vuoksi ettei hänen naamansa ja sukupuolensa sattunut miellyttämään perus suomalaisia maalaissetiä.
Minua kiinnostaa millainen asu Marinilla oli sen takin alla? Oliko musta paita ja musta hame vai miten? ONko kuvia? Suomen kaunein ja tyylikkäin ja kansainvälisin nainen.
Voi hyvänen aika, eikö enää muuta morkattavaa keksitty., aivan korrekti asu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuolle kehtasi edes lähettää kutsun,uskoisin jotta Ahtisaari pyöri arkussaan kun tämä oli paikalla.
Etkö sinä urpo tiedä että on tapana kutsua ex-pm.
Orpon pariskunta ei hallinnut etikettiä, rva Orpolla aivan liian lyhyt hame ja tukka auki, nololta näytti.
Missä välissä hopea muuttui kullaksi ja nuttura poninhännäksi? Tapakouluttajan vai Iltalehden toimittajan korvien välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuolle kehtasi edes lähettää kutsun,uskoisin jotta Ahtisaari pyöri arkussaan kun tämä oli paikalla.
Mitä luulet, pyörikö Martti enemmän Marinin vai Halla-ahon ja Riikan takia?
Niin.
WEF Jauho-tyttö aiheutti paremmat pyörimiset.
Minä luulen että presidentti Ahtisaari olisi ollut mielissään kaikista osallistujista. Mutta Halla-ahon ja Purran arvoja hän tuskin olisi itse pitänyt suuressa arvossa. Hän oli kaikessa heidän vastakohtansa.
Etikettitöräys oli kyllä Orpo, joka luki valtioneuvoston viestin takapuoli käännettynä arkkua kohti.
🤦
Parempi puoli yleisöön päin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
WEF Jauho-tyttö aiheutti paremmat pyörimiset.
Minä luulen että presidentti Ahtisaari olisi ollut mielissään kaikista osallistujista. Mutta Halla-ahon ja Purran arvoja hän tuskin olisi itse pitänyt suuressa arvossa. Hän oli kaikessa heidän vastakohtansa.
Namibia oli Ahtisaaren isoja kulmakiviä, ilmeisen onnistunut projekti.
Mihin on suomalainen ulkomaanapu pystynyt tämän jälkeen?
Monella muulla oli vähän liian lyhyt helma mutta miksei JYRÄHDÄ niistä
Kyllä meillä Suomessa tämä "poliittinen" debatti on sitten korkeatasoista.
Niin.