Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT: Sanna Marin teki huomiota herättävän valinnan Ahtisaaren hautajaisissa - Tapa-asiantuntija jyrähtää

Vierailija
10.11.2023 |

Suuret kultakorut ja korkeat korut ei sovellu hautajaisetikettiin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/09ed2ef9-43cc-4b09-8d18-dddb49…

Kommentit (496)

Vierailija
301/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korut, näyttävät ja suuret, eivät tosiaankaan sovi hautajaisiin ja ihmettelin, miksi Sanna oli tehnyt näin huonon valinnan. Hautajaisiin mennään suremaan, eikä koreilemaan!!! 

Eihän nuo korut olleet mitään erityisen näyttäviä. Kuitenkin palstalla ihaillaan sellaisten naisten pukeutumista, jotka laittaa hautajaisiin paljon isompia ja näyttävämpiä koruja. 

https://katemiddletonstyle.org/tag/funeral/

Vierailija
302/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walesin prinsessan ei ole koko aikuisikänään tarvinnut keskittyä mihinkään muuhun kuin edustusrouvana olemiseen tai siksi tulemiseen. Joten lieneekö kovin ihmekään jos hän on elämänsä aikana ehtinyt tehdä näitä siihen kuuluvia asioita enemmän kuin politiikassa mukana ollut Marin? 

Marinin ei ole tarvinnut kuin näyttää nättiä naamaa ja papukaijana toistella toisten kirjoittamia puheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walesin prinsessan ei ole koko aikuisikänään tarvinnut keskittyä mihinkään muuhun kuin edustusrouvana olemiseen tai siksi tulemiseen. Joten lieneekö kovin ihmekään jos hän on elämänsä aikana ehtinyt tehdä näitä siihen kuuluvia asioita enemmän kuin politiikassa mukana ollut Marin? 

Walesin prinsessa nimenomaan pukeutuu hautajaisiin piikkikorkoihin ja jopa näyttäviin koruihin. Miksi häntä ei lyödä kuin vierasta sikaa palstalla?

Vierailija
304/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa-asiantuntija olisi voinut pitää suuren suunsa kiinni.

Vierailija
305/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korut, näyttävät ja suuret, eivät tosiaankaan sovi hautajaisiin ja ihmettelin, miksi Sanna oli tehnyt näin huonon valinnan. Hautajaisiin mennään suremaan, eikä koreilemaan!!! 

Eihän nuo korut olleet mitään erityisen näyttäviä. Kuitenkin palstalla ihaillaan sellaisten naisten pukeutumista, jotka laittaa hautajaisiin paljon isompia ja näyttävämpiä koruja. 

Ja itse linkittämistäsi kuvista huomaa, että Catherinen korut ovat etiketin mukaiset helmikorut. Toisin kuin Sannalla. Joten itse juuri todistit itseäsi vastaan.

Vierailija
306/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella palstalaisella on varaa ostaa kalliita kultakoruja?

Vierailija
307/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Marin ja kultaiset korvakorut! 

Vierailija
308/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella on kyllä hieman korkeampi asema ja status kuin Marinilla. Toiseksi nämä sukukalkeudet on vainaja itse kuningattarena  antanut hänen käyttöönsä ja ainakin osaa on käyttänyt hänen miehensä äiti. Turha vertailla taviksen koruja kuninkaallisten koruihin.

Vierailija
309/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katella on kyllä hieman korkeampi asema ja status kuin Marinilla. Toiseksi nämä sukukalkeudet on vainaja itse kuningattarena  antanut hänen käyttöönsä ja ainakin osaa on käyttänyt hänen miehensä äiti. Turha vertailla taviksen koruja kuninkaallisten koruihin.

Ja edelleen: Catherinen korut olivat helmikoruja. Eli juuri etiketin mukaisia.

Vierailija
310/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse linkittämistäsi kuvista huomaa, että Catherinen korut ovat etiketin mukaiset helmikorut. Toisin kuin Sannalla. Joten itse juuri todistit itseäsi vastaan.

On hänellä ollut muunlaisia koruja. Lisäksi piikkikorot. Miten selität, että hän rikkoo etikettiä piikkikoroilla. Lähes kaikki kuninkaalliset naiset näyttää käyttävän hyvin korkeita korkoja hautajaisissa. https://www.hellomagazine.com/fashion/royal-style/20220920151708/royal-…

Vierailija
311/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sateenvarjo ja läpinäkyvät sukkahousut olivat myös täysin tyylittömiä.

Vierailija
312/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walesin prinsessa nimenomaan pukeutuu hautajaisiin piikkikorkoihin ja jopa näyttäviin koruihin. Miksi häntä ei lyödä kuin vierasta sikaa palstalla?

Koska kuninkaalliset ovat sukukalkeuksineen aivan eri sarjassa kuin tavikset rihkamahelyineen.

Vierailija
313/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen: Catherinen korut olivat helmikoruja. Eli juuri etiketin mukaisia.

Sinä se jaksat jankuttaa!

Vierailija
314/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hänellä ollut muunlaisia koruja. Lisäksi piikkikorot. Miten selität, että hän rikkoo etikettiä piikkikoroilla. Lähes kaikki kuninkaalliset naiset näy

Tiedoksi: Ahtisaaren hautajaiset järjestettiin Suomessa eikä Sanna ole brittikuninkaallinen.

Vierailija
315/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hänellä ollut muunlaisia koruja. Lisäksi piikkikorot. Miten selität, että hän rikkoo etikettiä piikkikoroilla. Lähes kaikki kuninkaalliset naiset näy

Monetko näistä hautajaisista ovat olleet Suomessa?

Vierailija
316/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pääministeri on korkeammalla kuin asemaansa naitu.

Vierailija
317/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin on kyllä joutunut melkoiseen myllerrykseen. PM haukuttiin koko ajan, kun lähti parempiin töihin, haukkuminen jatkui. Katainen, kun lähti, ei mitään sanottu.

Marin tulee hautajaisiin edustavana, johan kaivetaan korvikset sieltä takin ja hiusten välistä, oli liian suuret.

Lopeta jo, poistui jo maasta.

Kuinka monella maalla on näin edustavaa käyntikorttia ? 

Marin nyt vaan on luuseri ,jonka ego ei kestänyt häviötä. Etsi minkä tahansa pakotien ulos pikkuisesta lapsestaan välittämättä. Tulemme näkemään ettei tällä tyypillä itsellään ole mitään substanssia muuta kuin keekoilla somejulkkiksena. Hän ei ole Suomelle yhtään mitään. Pääministerin paikkaamaan ei pystynyt itse hankkimaan vaan Rinne hänet siihen nosti marionetiksi.

Kuulostaa ihan normisuomalaisen elämältä, mutta saavutushan se on sekin.

Vierailija
318/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista niuhotusta tapa-asiantuntijalta. No onneksi Sannalla on omat mielipiteet, ja ihan korrekti asukin oli.

Prinsessa Catherinella oli korkkarit ja koruja Ellun maahanpanijaisissa, ilmeisesti etiketti ei sielläkään ole hallussa.

Catherinen korut olivat helmikoruja Elisabethin kokoelmasta. Että kyllä meni siellä etiketin mukaan.

No ei mennyt! Vainaja ei ole edes haudassa, kun otetaan jo tämän korut käyttöön.

Vierailija
319/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut siitä, että kiveksiäni poljettaisiin juuri tuollaisilla korkokengillä.

Vierailija
320/496 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmeellistä kohtelua Sanna Marinia kohtaan, teki niin tai näin, niin aina väärinpäin. Olisitte ylpeitä hänestä, hieno fiksu nainen ja osaa sentään käyttäytyä, jota kaikki ei tällä palstalla hallitse, mutta sitä se kateus teettää. Pitäisi olla pönöttävä möhömaha ja pukeutua kaapuun ja miehet ylisuuriin pukuihin, ja maha roikkuu vyön yli, niin johan kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi