Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatko tiukat ehdot kumppanille Tinder-profiiliin siksi, ettei tule lähdettyä huonon kanssa treffeille?

Vierailija
10.11.2023 |

Eli aina kun lähtee treffeille, niin kumppani on unelmien kumppani tai sitten ei lähde ollenkaan treffeille?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli lyhyessä ajassa yli 5000 tykkäystä Tinderissä. Totta kai siinä pitää olla tiukat kriteerit, kun lähdet etsimään tuollaisesta tykkääjämassasta sitä parasta mahdollista kumppania.

Vierailija
22/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lähes kaikista Tinderissä. Vasta jos tulee matchi, niin katson profiilia tarkemmin. Useimmat poistan tässä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että johtuu pääosin pinnallisuudesta eikä erilaisuutta siedetä. Jo hyvin nuorilla voi olla vahvat mielikuvat siitä mikä puolison pitäisi olla. Tämähän on vähän sääli kun sitä unelmien prinssiä ei vaan taida aina löytyä.

Kertoo vain itsestäsi, jos kuvittelet että kriteerit koskevat (vain) ulkonäköä. Mulla, ja lie useimmilla naisilla, ne kriteerit on tiukat luonteen ja elämäntapojen suhteen, ei ulkonäön. Esim mulle pitää olla lapseton, savuton, alkoton, käydä töissä, ei olla uskonnollinen tai henkisyyshippi, ei bilettäjä jne. 

Mitä vikaa henkisyydessä tai uskonnollisuudella on? Isäni on ateisti tiedeuskovainen ja äiti uskovainen. Täydentävät toisiaan.

Se vika, että tuollaisiin höpöihin uskovalla on hyvin alhainen älykkyys, enkä voisi kunnioittaa kumppania joka mielestäni on tyhmä. Sinun isälläsi saa olla ihan omat kriteerinsä, ja ilmeisesti häntä ei kumppanin tyhmyys haittaa.