Lue keskustelun säännöt.
Olisitko hämilläsi jos kuulet
10.11.2023 |
Että susta on huhuja tyyliin: "Kaikki ajattelee että käyttäydyt oudosti." Ketkä nämä kaikki on, jos lähipiiriisi ja päivittäisiin kontakteihisi on vuosikausia kuulunut lähinnä oma perheesi ja joku lähisukulainen. Lisäksi tällä, joka sanoo näin, ei pitäisi olla yhteisiä tuttavia sinun kanssa?
Tiedät, että kukaan lähipiiristäsi ei ole tuollaisia huhuja levittänyt ympäriinsä?
Jos henkilö tarkoittaa hänen omia tuttujaan, enkä ole heidän kanssaan ollut tekemisissä, niin mistä voisi olla kysymys? Tunteeko hän kaikki? Mutta sekään ei selitä juttua, jos minä en tunne heitä mitenkään.
Kommentit (3)
lol... Minusta on pyörinyt vaikka mitä huhuja vuosikymmentolkulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen pienestä kylästä kotoisin ja tottunut kuulemaan ties mitä potaskaa itsestäni, siinä oppi kuinka antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Aina on niitä, joiden mielestä käyttäydyt oudosti tai valitset elämässä väärin, ne voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Toki jos joku läheinen ystävä tulee suoraan sanomaan minulle, että käyttäydyn oudosti, niin siinä tapauksessa mietin, että olenko stressin tms. takia viime aikoina ollut jotenkin kireä tai jättänyt ystävän huomiotta omien murheideni vuoksi.