Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, käytkö yksin pubissa?

Vierailija
10.11.2023 |

Lasillisella?

Maistuisi, mutta en uskalla mennä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, aina kun mieli tekee. En oikein ymmärrä, mitä uskaltamista siinä on? Itse käyn pääosin muulloin kuin kovimpina biletysiltoina, esim. töiden jälkeen yhdellä tai parilla. Silloin ainakin saa ihan rauhassa selata kännykkäänsä tms. eikä kukaan häiritse. Olen minä yksin kyllä käynyt joskus pe-la yönä ihan juhlimassakin, varsinkin nuorempana kävin paljon kun ei mulla ole koskaan mitään kavereita ollut joiden kanssa mennä. Ei ainakaan tarvi olla yksin jos ei halua, silloin tulee kyllä miehiä juttelemaan varmasti :D Nykyään tosiaan enemmän haluan juoda tuoppini rauhassa joten valitsen päiväsajan tai alkuillan ja siistin pubin, jossa ei mitään humalaisia kantapeikkoja istuksi.

Vierailija
2/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käyn ajoittain. Ei siinä mielestäni ole mitään outoa tai erikoista, mieluiten valitsen baarin jossa on livemusiikkia tai vaikka urheilua pyörimässä isoilta näytöiltä, jolloin on tekemistä. Mutta monesti olen käynyt juomassa lasillisen työreissuilla ihan vaan itsekseni ja joskus on tullut juteltua baarimikon, joskus jonkun muun kanssa jos on ollut hiljaista. Välillä vaan luen kirjaa tai selaan kännykkää siinä samalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, viimeksi oli pettymys, kun yksin istuessani kukaan ei halunnut jutella kanssani ja asun vielä puheliaitten pohjoiskarjalaisten kaupungissa. Nuorempanakin mua välillä kartettiin, muttei näin paljon kuin nykyään. En käy baarissa edes kerran kuukaudessa, ehkä käyn kerran kahdessa kuukaudessa. Aikamoista rahanhaaskausta, jos saa istua yhtä yksin kuin kotonakin.

Vierailija
4/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla rauhassa.

Vierailija
5/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Luen, teen ristikkoa, neulon tai katselen puhelinta samalla. Olen siellä viettämässä omaa aikaa, en viihdyttämässä random ukkeleita.

Vierailija
6/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte, jos random ukkelit lähestyy?

Vierailija
7/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. En näe pointtia käydä yksin baarissa vain istumassa ja juomassa. Se on mukavampaa ja halvempaa kotona. Tietysti eri juttu jos menisin kuuntelemaan jotain keikkaa. Silloinkaan en kyllä tykkää mennä yksinäni.

Vierailija
8/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus töiden jälkeen lasillisella. En käy iltaisin.

Vierailija
9/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanotte, jos random ukkelit lähestyy?

Mitäkö sanon? Kyllä mä jutella voin jos vastapuoli on asiallinen ja jutun aihetta löytyy, mutta en ole kuitenkaan etsimässä seuraa, eli iholle tulijoita en siedä ja sen teen selväksi. Suurimmaksi osaksi kuitenkin juttelemaan tulevat ihmiset on ihan "normaaleja" ja hyvinkin mielenkiintoisia keskusteluja on tullut käytyä ihan tuntemattomien (niin miesten kun naistenkin) kanssa.

Ja ikinä en ole baarista yhden yön seuraa ottanut mukaani.