Ostaako joku oikeasti jotain Heinz ketsuppia? Ihan hyvin pärjää Pirkalla ja reinbowilla.
Eikä sitä eroa edes huomaa. Itse olen monesti tyhjentänyt pirkka ketsupit heinz pulloon eikä ne pennut mitään ole valittanut.
Kommentit (54)
Kävi niin, että ylenpalttisesti käytettyäni ketsuppia ja tomaattimurskaa, allergisoiduin tomaatille. Niin että ketsupin ostelut on osteltu.
Mä ostan sitä mistä mä tykkään. Ei siinä toisten mielipiteet vaikuta.
Ostaako joku muka jotain ruokaa? Biojäteastiasta saa ihan kelpo ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Se merkki kirjoitetaan Rainbow.
Väärin kirjoittava vielä viitsii alapeukuttaa.
Parasra saa kun tekee itse, miksaa Del Monten Rusticaa ja Felixiä, mutta säilyvyys on silloin ongelma. Seos kestää viikon jääkaapissa, ei yhtään yli.
Heinzilla oli aikoinaan se lasipulloketsuppi hyvää, nykyinen on kalpea versio siitä. Yleensä meille ostetaan Pirkan luomuketsuppia, se on hyvää.
Heinzissa on hirveästi sokeria, kaikista sokerisin ketsuppi.
Jos vain pärjäämisestä puhutaan niin kyllä sitä pärjää ilman ketsupiakin. Mutta elämässä on muutakin kuin pelkkä pärjääminen.
Heinz on sokerikuraa, Felix jyrääääää!
Siinä ketsuppitesti, itkekää...
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/2d23401f-4d57-4077-89b8-a1d…
Ite ostan aina Heinz-ketsuppia ja laitan sen reinbow-pulloon, niin kukaan ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Meiran ketsuppia ostetaan, on parasta.
Sama täällä. Olin vähissä varoissa ja ostin sitä alle euron xtra ketsuppia. Oli ihan hirveetä moskaa, nakkasin roskiin.
Juu, ei oikeasti osta kukaan. Heinz-ketsuppia pidetään vuosikausia kaupan hyllyllä vain koriste-esineinä. Kauppias saa tästä korkeamman statuksen.
Ostan heintz ketsuppia. Paras sinappi. Harmi kun lasipullo heintz variete 57 ketsuppia ei saa.
Toi oli hyvä idea.