Ostaako joku oikeasti jotain Heinz ketsuppia? Ihan hyvin pärjää Pirkalla ja reinbowilla.
Eikä sitä eroa edes huomaa. Itse olen monesti tyhjentänyt pirkka ketsupit heinz pulloon eikä ne pennut mitään ole valittanut.
Kommentit (54)
Meiran ketsuppia ostetaan, on parasta.
Heinz on ylikallista roskaa. Meirakin on surkea.
Ostaako joku oikeasti jotain ketsuppia? Ihan hyvin pärjää ilmankin.
Ostan ite sitä Xtran halvinta, vissii euron pönikkä. En oo koskaan edes ajatellu lähtee hifistelee minkää ketsupin kanssa
Minä ostan. Myin juuri polkupyörälähettifirman ja nyt meillä kahlataan setelirahassa! Naapurin köyhät penskat ihmettelee ikkunan takana. Nyt on rahaa ostaa kunnon ketsuppia. En ota siitä kuin yhden kerran ja viskaan pullon roskiin. Antaa naapureiden ihmetellä! Kyllä rikkaana on ihanaa!
Asia on siinä, että perusketsupissa on järkkymäärä sokeria. Jotta olisi vähemmän, niin maksaa PAAAALJON!
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku oikeasti jotain ketsuppia? Ihan hyvin pärjää ilmankin.
Tulee halvemmaksi käyttää halpoja raaka aineita ja peittää ruoan huono maku ketsupilma.
Vierailija kirjoitti:
Meira paras ja testivoittaja.
Ap.n kaltainen makuaistiton tollo ei tietenkään maista eroa, mutta meittä fiksujakin on tässä maailmassa jotka maistavat eron todella hyvin!
Muutama tippasatsi tabascoa lidlin halpisketseen ja hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Parasta. Muut maistuu p....lle
Mä en itse käytä ketsupista enkä osaa arvioida mikä on paras maku. Lapsille ostan joskus ketsuppia ja yleensä tulee otettua just Heinzia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sen takia koska joku kermaperse ketshuppi hifistelijä sen sanoo se pitää uskoa.
Meillä ei pennut eikä koirakaan laita meiraa suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan aina Felix-ketsuppia
🤢🤮
Varmaan ne samat joitten 2,95 mehuista sä jo tänään kyselit. Käytkö jokaisen tuoteryhmän läpi vai mikä on suunnitelma ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sen takia koska joku kermaperse ketshuppi hifistelijä sen sanoo se pitää uskoa.
Meillä ei pennut eikä koirakaan laita meiraa suuhunsa.
Meillä ei ole mitään paskakoiria tai pentuja.
Vie piikille ne!
Minä ostan aina vaan Felixin Hellfire -ketsuppia.
No minä huomaan, koska saan jostain syystä suurimmasta osasta ketsuppeja allergisia oireita. Heinzista ja Felixista ei ole (vielä?) tullut.